;
coinex

جزییات جدیدی در مورد گوشی اوپو فایند ایکس : مجهز به ناچ نمایشگر

اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) در تاریخ 29 خرداد (19 ژوئن) در فرانسه رونمایی می‌شود. سازنده این محصول دعوتنامه‌های این رویداد را نیز منتشر کرده است.

طبق شایعه‌های موجود اوپو فایند ایکس از یک صفحه نمایش مجهز به ناچ بهره می‌برد. قسمت بالایی گوشی نشان داده شده در دعوتنامه اوپو هم نشان می‌دهد که این محصول به یک نمایشگر ناچ دار مجهز است. در عکس زیر یک برش شبه دایره‌ای در قسمت بالای پاکت دعوتنامه دیده می‌شود؛ می‌توان احتمال داد که این ادعا را تایید می‌کند. یکی دیگر از تصاویر جدید نشان می‌دهد که سازنده مشهور چینی می‌خواهد در تاریخ گفته شده (29 خرداد) رویدادش را در موزه لوور شهر پاریس برای معرفی فایند ایکس برگزار کند.

شواهد دیگری نیز در دسترس است که نشان می‌دهند که اوپو فایند ایکس با یک پنل ناچ دار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یکی از این شواهد عکسی رسمی است که دیروز توسط خود شرکت اوپو منتشر شد و به وضوح ناچ نمایشگر فایند ایکس را به تصویر کشید.

مشخصات گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس

سازمان تنا اخیرا لیستی را از مشخصات گوشی اوپو فاید ایکس منتشر کرده است. در این لیست درج شده است که این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.4 اینچی AMOLED با رزولوشن 2 کی 2340 در 1080 پیکسلی و نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره می‌برد. در لیست تنا هم به ناچ دار بودن نمایشگر گوشی جدید اوپو اشاره شده است. علاوه بر این موضوع برخی از منابع خبری هم گفته‌اند که صفحه نمایش اوپو فایند ایکس مانند پنل‌های گوشی‌های پرچمدار گلکسی سامسونگ، دو لبه‌ جانبی منحنی شکل را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

لوپو فایند ایکس

خبرهای جدید جزییات زیادی را در مورد مشخصات فنی گوشی اسرارآمیز اوپو ارائه کرده‌اند. احتمالا این محصول به یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 845، رم 8 گیگابایتی و باتری 3,730 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و در دو مدل با حافظه‌های داخلی 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

اوپو فایند ایکس با رابط کاربری کالر او اس 5.1 (ColorOS 5.1) که بر مبنای سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو طراحی شده است، وارد بازار می‌شود. این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 16 و 20 مگاپیکسلی و دیافراگم‌های f/2.0 بهره می‌برد. ظاهرا اوپو این محصول را برای رقابت با گوشی ویوو نکس (Vivo Nex) ساخته است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر