;
coinex

گلکسی نوت 9 سامسونگ به دکمه فیزیکی شاتر دوربین مجهز است

پس از معرفی گلکسی اس 9  و اس 9 پلاس، این باور ایجاد شد که احتمالا در گلکسی نوت 9 (Galaxy Note 9) هم کلیدهای پاور، غلتانک صدا و بیکسبی در کنار هم قرار می‌گیرند.

اخیرا یک قاب از گوشی گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده است. این قاب یک کلید فیزیکی ناشناخته دیگر را هم در خود دارد. اگر جزئیات منتشر شده توسط هرالد (Herald)، یک منبع خبری کره‌ای، صحت داشته باشند می‌توان گفت که این کلید مرموز قرار است کارهای بسیار مفیدی را برای کاربر انجام دهد.

اطلاعات موجود از این امر حکایت می‌کنند که سامسونگ اخیرا یک طرح تجاری را به نام فناوری کامل عکاسی (perfect capture technology) ثبت کرده است. جزئیات این طرح نشان می‌دهند که کلید فیزیکی جدید قرار گرفته در گلکسی نوت 9 یک شاسی شاتر دوربین است و نقش همان کلیدی را بازی می‌کند که در گوشی‌های اکسپریا سونی وجود دارد. اگر این ادعا صحت داشته باشد کلید ارائه شده نقش یک میانبر را برای فعال‌سازی دوربین ایفا می‌کند؛ به این نحو که کاربر می‌تواند با دو بار لمس کردن این شاسی فیزیکی، دوربین فبلت جدید سامسونگ را فعال سازد و علاوه بر این با استفاده از آن از منظره‌ای که می‌خواهد، عکس بگیرد یا بر روی اشیاء مورد نظرش فوکوس کند. طبق گزارشات منتشر شده کاربران فبلت جدید سامسونگ همچنین می‌توانند با استفاده از این کلید از صحنه مورد علاقه خود فیلم‌برداری کنند و از محتویات در حال نمایش بر روی نمایشگر گوشی اسکرین شات بگیرند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آیا این اطلاعات صحت دارند یا خیر اما با توجه به اینکه سامسونگ در ساخت گوشی‌های پرچمدار 2018 خود بر روی قابلیت‌های عکاسی و فیلم‌برداری تمرکز کرد، می‌توان گفت که یک کلید شاتر اختصاصی احتمالا قدم طبیعی بعدی این سازنده مشهور برای بهبود تجربه عکاسی و فیلم برداری کاربران است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر