;
coinex

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان ؛ ورود هواپیمایی ماهان به صنعت بیمه آنلاین

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، یک استارتاپ و کسب و کار نوین در حوزه خدمات بیمه است. این فروشگاه خدمات بیمه‌ای متنوعی را به خریداران عرضه می‌کند.

به گزارش تکراتو، علیرضا کرمی مدیرفنی استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان است که در مورد این کسب و کار که با حمایت و سرمایه‌گذاری هواپیمایی ماهان شروع شده سخن گفت. به گفته وی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان یک کسب‌وکار نوین در حوزه خدمات بیمه است.

این فروشگاه آنلاین، به عنوان بازاریاب اینترنتی خرید بیمه فعالیت دارد و افراد می‌توانند با وارد شدن به وب‌سایت مربوطه نسبت به خرید بیمه نامه‌های مختلف اقدام کنند.

راه اندازی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

کرمی اعلام کرد که نکته مهم در مورد فروشگاه آنلاین بیمه ماهان قبل از خرید، این است که افراد می‌توانند قیمت‌ها را با هم مقایسه کنند و راجع به اینکه بیمه‌نامه خریداری شده چه پوشش‌هایی دارد، اطلاعات لازم را به دست آورند.

کرمی همچنین در مورد چگونگی شکل‌گیری بیمه ماهان سخن گفت و اعلام کرد که چند سالی در صنعت بیمه فعالیت داشته و احساس کرده اند که یک خلا در مورد خرید بیمه وجود دارد و آن وجود مشکل در جمع‌آوری اطلاعات برای خرید، است.

به گفته وی پیش از این هر فردی باید به نماینده شرکت‌های بیمه مختلف یا به کارگزاری‌های بیمه مراجعه می کرد و بعد از استعلام قیمت به نماینده منتخب خود مراجعه تا بیمه‌نامه برای وی صادر شود. اما با وجود فروشگاه آنلاین بیمه ماهان این مشکلات حل خواهد شد.

بررسی زمان فرآیند مطالعاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

کرمی در ادامه در مورد مدت زمان فرآیند مطالعاتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان سخن گفت و اعلام کرد که فروشگاه آنلاین بیمه ماهان، تجربه بیش از 5 سال کار در این صنعت را دارد و این امر باعث شده تا به درکی درست از نیازهای مشتریان و خواسته‌های آنها دست یابد.

مدیرفنی استارت آپ فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در مورد دلیل نام‌گذاری هم سخن گفت و بیان نمود که یکی از سرمایه‌گذاران این کار، در شرکت هواپیمایی ماهان است و چون برند هواپیمایی ماهان برای بیشتر افراد شناخته شده است، از همین برند و سرمایه‌های تجربی این شرکت در بازاریابی اینترنتی استفاده شده است.

بررسی مدل درآمدی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان

مدل درآمدی فروشگاه بیمه ماهان موضوع بعدی بود که کرمی به بررسی آن پرداخت. وی اعلام کرد که آنها با معرفی افراد به نمایندگی‌ها و کارگزاری بیمه کمیسیون دریافت می کنند و این در حقیقت روش آنلاین بازاریابی است. آنها در چارچوب ضوابط انعقاد قرارداد همکاری عرضه‌کنندگان محصولات بیمه‌ای با بازاریابان آنلاین فعالیت می کنند.

کرمی درباره برنامه‌های آتی فروشگاه آنلاین بیمه ماهان بیان کرد که در حال حاضر فاز توسعه فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در پیش گفته شده و بیمه‌های ثالث، بدنه، عمر و همچنین بیمه حوادث از جمله کارهایی هستند که باید انجام شوند.

در حال حاضر 20 نفر به طور مستقیم و نمایندگی‌ها و کارگزاری‌های زیادی نیز به صورت غیرمستقیم با این فروشگاه فعالیت می‌کنند.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر