;
coinex

ویژگی های جدید گوگل مپس برای مسیریابی به سوی خانه و محل کار

با گوگل مپس مسیریابی به سوی خانه و همچنین محل کار آسان تر خواهد شد. برای این منظور از گزینه‌‌ای برای تعیین و ذخیره آدرس خانه و محل کار استفاده کنید.

به گزارش تکراتو، کاربران می توانند در هر نقطه‌ای از شهر که باشند، به سرعت و بدون معطلی خانه یا محل کار خود را مسیریابی کنند. همچنین کاربران می توانند با یک فرمان صوتی از گوگل مپس بخواهند مسیریابی به سوی خانه و محل کار را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: ارائه سرویس نقشه بومی اسنپ پس از قطع ارتباط API گوگل مپس


مسیریابی به سوی خانه و محل کار با گوگل مپس

گوگل قرار است برای سریع تر انجام دادن مسیریابی به سوی خانه و محل کار، گزینه جدید دیگری ارائه کند. تیم توسعه‌دهنده گوگل مپس به تازگی دو آیکن میان‌بر طراحی کرده‌ که امکان مسیریابی سریع به سوی خانه و محل کار را برای کاربران فراهم می‌کند.

گوگل فعلا این دو آیکن را در اپلیکیشن آزمایش می‌کند، اما در صورت مثبت بودن بازخوردها و ارائه این دو گزینه در نسخه نهایی، می‌تواند به میزان قابل توجهی در وقت کاربران صرفه جویی کند.


بیشتر بخوانید: انتشار گوگل مپس با طراحی متریال جدید برای بعضی کاربران اندروید


هنوز مشخص نیست که در صورت اضافه شدن این دو آیکن، آیا آیکن‌های میان‌بر نوار جستجو بر سر جای خود باقی می‌مانند یا خیر. اما نکته مسلم اینجاست که وجود تمامی این آیکن‌ها در کنار هم نیز بعید است مشکل‌ خاصی به وجود آورد.

گوگل تاریخ انتشار این ویژگی جدید برای نسخه نهایی مپس را اعلام نکرده است.

.

منبع: Android Police

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر