;
coinex

علت عدم اجرای واتساپ بر روی برخی گوشی ها چیست؟

هنوز علت عدم اجرای واتساپ بر روی برخی گوشی ها مشخص نیست. واتساپ خود فهرستی از گوشی ها و سیستم عامل ها را در این مورد اعلام کرده است.

به گزارش تکراتو، خبرهایی منتشر شده که براساس آنها واتساپ بر روی بعضی از گوشی ها و سیستم عامل ها قابل اجرا نخواهد بود. شاید انتشار این خبر در ابتدا نگران کننده باشد اما گوشی ها و سیستم عامل های مذکور معمولا قدیمی هستند و کمتر کسی از آنها استفاده می کند.


بیشتر بخوانید: عرضه اپلیکیشن دسکتاپ واتساپ به صورت جداگانه به زودی


عدم اجرای واتساپ بر روی برخی گوشی ها

قرار است پشتیبانی از گوشی ها و سیستم عامل های یادشده بین سال های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ متوقف شود. به نظر می رسد فیس بوک که مالک واتس اپ است در پس این تصمیم با دغدغه های امنیتی رو به رو باشد.

واتس اپ دیگر از گوشی های نوکیا که بر روی آنها سیستم عامل سیمبین اس ۶۰ نصب شده باشد، پشتیبانی نمی کند. همچنین سیستم عامل های بلاک بری و بلاک بری ۱۰ نیز شامل این امر هستند. پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز فون ۸ و نسخه های قدیمی تر از آن نیز متوقف شده است.

از ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۸، پشتیبانی از پلتفرم و رابط کاربری نوکیا اس ۴۰ متوقف می شود. نسخه ۲.۳.۷ سیستم عامل اندروید و نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل از اول فوریه سال ۲۰۲۰ مورد پشتیبانی قرار نخواهند گرفت. این امر در مورد نسخه ۷ سیستم عامل آی او اس هم صادق است.

 

بیشتر بخوانید:

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر