;
coinex

برای اجرای کدهای دستوری و فعال سازی سرویس، اخذ تایید الزامی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که از این پس برای اجرای کدهای دستوری و فعال سازی سرویس ها، اخذ تایید الزامی است.

به گزارش تکراتو، در شبکه های مجازی اعلام شده بود که مشترکین همراه اول می توانند با وارد کردن یک کد دستوری، 120 گیگ اینترنت رایگان دریافت کنند. اما این موضوع صحت ندارد و همراه اول آن را تکذیب کرد. همراه اول اعلام کرد که این کد در واقع مربوط به یکی از بسته های اینترنت این اپراتور است که 200 هزار تومان هزینه دارد.


بیشتر بخوانید: پیگیری اینترنت رایگان دروغین همراه اول به دستور وزیر ارتباطات


اجرای کدهای دستوری فقط با اخذ تایید

در ادامه محمد جواد آذری جهرمی دستور پیگیری اینترنت رایگان دروغین همراه اول را صادر نمود. وی اعلام کرد که ۴۵۰هزار نفر از کد دستوری مزبور استفاده کرده اند که از این تعداد ۴۰۰هزار نفر سیم‌کارت اعتباری و ۵۰هزار نفر دارای سیمکارت دائمی بوده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد که بسیاری از درخواست ها به دلیل کمبود اعتبار موفق نبوده و در نهایت ۲۰هزار درخواست موفق ثبت شده است که برای همه این ۲۰هزار نفر، پیامک ارسال که درصورت عدم تمایل، سرویس آنها لغو و وجوه پرداختی به آنها مسترد شود.

آذری جهرمی همچنین از توقف اجرای کدهای دستوری بدون اخذ تایید خبر داد. به گفته وی از این پس اجرای این کدها نیاز به اخذ تایید خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط یه کلام که قشرضعیف جامعه بااین داستانهای رجیستری بایدباگوشی هوشمند خداحافظی کنند.متاسفانه این دوست جوان (جناب وزیر) متولدنشده بودن زمانی که همین قشرضعیف جامعه جونشون کف دستشون بودواسه انقلاب وبعدشم جبهه وجنگ حالابزرگواران همه اراده وتصمیماتشون ساختن پله واسه صاحبان سرمایه است وبس مهم چاق شدن کره ایهاوچینیهاس که هرساعت دشنه حرص وطمعشون بیشترفرومیره توبدن جامعه مدیریت مملکت هم دست به سینه این چشم بادومی هاشدن .این روزها رو ندیدن سعادت میخواست که شامل حال مانشد

    پاسخ