;
coinex

پیگیری اینترنت رایگان دروغین همراه اول به دستور وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی دستور پیگیری اینترنت رایگان دروغین همراه اول را که مشکلاتی ایجاد کرده صادر نمود.

به گزارش تکراتو، چند روز پیش پیامی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که براساس آن مشترکین همراه اول می توانستند با استفاده از یک کد USSD، 120 گیگ اینترنت هدیه رایگان به مناسبت عید فطر دریافت کنند. در ادامه مشخص شد که این پیام جعلی است و چنین چیزی صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: مراقب عیدی همراه اول باشید؛ ۱۲۰ گیگ اینترنت هدیه رایگان، ۱۹۹ هزار تومان هزینه!


همراه اول اعلام کرد که این کد خود مربوط به یکی از بسته های اینترنتی این اپراتور است که حدود ٢٠٠ هزار تومان برای مشترک هزینه دارد.

پیگیری اینترنت رایگان دروغین به دستور وزیر

این موضوع باعث شد تا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور دهد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیام جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، تعداد مالباختگان احتمالی را شناسایی و راهکار فوری برای حل این موضوع ارایه دهند.

آذری جهرمی فرایند فعال سازی این گونه سرویس‌ها را در اپراتورهای تلفن همراه دارای اشکال دانست و خواستار رسیدگی و رفع این مشکل شد.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا این مصداق کلاهبرداری نیست؟
    چون مال دولت هست از این گونه اشتباعات عمدی به راحتی چشم پوشی میشه.

    پاسخ