;
coinex

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس گران‌قیمت‌تر از آیفون X !

اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) شب گذشته در رویداد بزرگی که در لوور پاریس برگزار شد، رسما کار خود را آغاز کرد.

اوپو فایند ایکس اولین گوشی هوشمند از یک شرکت الکترونیکی چینی است که در بازار اروپا و آمریکای شمالی با برچسب قیمتی 999 یورو،‌ نزدیک به 1150 دلار آمریکا عرضه می‌شود. این برند چینی در پایان مراسم رونمایی خود، اطلاعات مربوط به قیمت این موبایل را در اختیار هواداران گذاشت.

قیمت 999 یورویی برای نسخه‌ی مجهز به حافظه داخلی 256 گیگابایتی در نظر گرفته شده است و هنوز مشخص نیست که آیا این موبایل هوشمند با قیمت کمتری نیز عرضه می‌شود یا خیر. اوپو در این رویداد از عرضه‌ی اوپو فایند ایکس در مرداد ماه (آگوست) خبر داده است؛ اما اعلام نکرد که عرضه در بازارهای جهانی از چه تاریخی آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اوپو فایند X با نمایشگر بدون ناچ و دوربین پاپ‌آپ رسما رونمایی شد


گوشی اوپو فایند ایکس نیز همانند سایر گوشی‌های اوپو، در مرحله‌ی اول تنها در بازار چین، هند،‌ فیلیپین و چند کشور آسیایی دیگر عرضه می‌شوند. اما پرچمدار جدید سامسونگ با هدف رقابت با برندهای بزرگی مثل سامسونگ و اپل طراحی شده است. اصلی‌ترین ویژگی گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس ، سیستم دوربین پاپ‌آپ است که دوربین سلفی،‌ سنسورها و لنزهای دوگانه‌ی دوربین اصلی را در خود جای داده و به عرض لبه‌ی بالایی دستگاه طراحی شده است.

با باز کردن اپلیکیشن دوربین یا هر اپلیکیشن مرتبط، این لبه‌ی کشویی از قسمت بالایی گوشی خارج می‌شود و پس از اتمام کار، در جایگاه خود قرار می‌گیرد.

با باز کردن اپلیکیشن دوربین یا هر اپلیکیشن مرتبط، این لبه‌ی کشویی از قسمت بالایی گوشی خارج می‌شود و پس از اتمام کار، در جایگاه خود قرار می‌گیرد.

البته این احتمال وجود دارد که این طراحی با آسیب‌های ناشی از آب و خاک و همچنین مشکلات مکانیکی مواجه شود. اما چیزی که غیر قابل انکار است، طراحی جدید و منحصربه‌فردی است که در هیچ‌کدام از گوشی‌های بازار دیده نمی‌شود؛ علاوه بر این، به گونه‌ای طراحی شده که حاشیه‌ها به طور کل حذف شوند و هیچ ناچ اضافه‌ای در قسمت بالایی نمایشگر وجود نداشته باشد.

مشخصات اوپو فایند ایکس

اوپو فایند ایکس به تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز شده که همراه با رم 8 گیگابایتی،‌ تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. این گوشی پرچمدار با حافظه داخلی 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. از دیگر مشخصات فایند ایکس می‌توان به باتری بزرگ 3700 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

این موبایل به اسکنر اثر انگشت مجهز نشده است؛ اما از ویژگی فیس آنلاک پشتیبانی می‌کند که قفل دستگاه را با شناسایی چهره‌ی کاربر، باز می‌کند.

این موبایل در یک نسخه ویژه‌ی لامبورگینی نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر