;
coinex

اوپو فایند ایکس با نمایشگر بدون ناچ و دوربین پاپ‌آپ رسما رونمایی شد

اوپو فایند ایکس (Oppo Find X) رسما کار خود را آغاز کرد. این موبایل با نسبت نمایشگر به بدنه‌ی 93.8 درصدی همراه شده و از سه دوربین پاپ‌آپ برخودار است.

اوپو فایند ایکس ، رقیب اصلی گوشی‌های سری ویوو نکس محسوب می‌شود. این گوشی‌ها هفته‌ی گذشته در چین رونمایی شدند که با نسبت ابعاد 91.24 درصدی همراه بودند. مشخصه‌ی اصلی گوشی‌های ویوو نکس (Vivo NEX)، ویوو نکس اس و ویوو نکس ای، دوربین سلفی پاپ‌آپ است که به صورت کشویی از لبه‌ی بالایی دستگاه خارج می‌شود.

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس از دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه با تنظیمات 16 و 20 مگاپیکسلی برخوردار شده که در یک قسمت جداگانه که به اندازه‌ی عرض گوشی طراحی شده، در لبه‌ی بالایی موبایل تعبیه شده‌اند.

باز کردن اپلیکیشن دوربین و هر اپلیکیشن مرتبط با آن باعث می‌شود که این قسمت به صورت کشویی از جایگاه خود خارج شده و لنزهای دوربین‌ را به نمایش بگذارد.


بیشتر بخوانید: مشخصات و تصاویر واقعی از اوپو فایند X قبل از رونمایی رسمی منتشر شد


اوپو فایند ایکس از صفحه نمایش 6.4 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد. از آنجاییکه دوربین سلفی و سایر سنسورها در این لبه‌ی پاپ‌آپ تعبیه شده‌اند، پس صفحه نمایش تا لبه‌ها کشیده شده و هیچ حاشیه یا ناچ اضافه‌ای در آن دیده نمی‌شود.

مشخصات اوپو فایند ایکس ؛ یک پرچمدار واقعی

اوپو فایند ایکس به سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 845 مجهز است. این موبایل در یک نسخه‌ی رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

ویژگی جالب اوپو فایند ایکس این است که به اسکنر اثر انگشت مجهز نیست. در عوض، به سیستم تشخیص هویت فیس آنلاک مجهز شده که همراه با سنسورها و دوربین سلفی در لبه‌ی پاپ‌آپ قرار دارد. متاسفانه این گوشی پرچمدار از جک هدفون برخوردار نیست و از شارژ وایرلس یا بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

اوپو فایند ایکس از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار شده که از طریق پورت یو‌اس‌بی نوع سی پشتیبانی می‌شود؛ این پورت در کنار اسپیکر موبایل، در لبه‌ی پایینی دستگاه قرار دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که گوشی اوپو فایند ایکس از چه تاریخی و با چه برچسب قیمتی در بازارها عرضه می‌شود. به محض انتشار اخبار بیشتر، آنها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر