coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

پلتفرم یادگیری ویدیویی Flipgrid توسط مایکروسافت خریداری شد

مایکروسافت پلتفرم یادگیری ویدیویی Flipgrid را خرید. این پلتفرم توسط ۲۰ میلیون دانش آموز، مدرس و خانواده در ۱۸۰ کشور جهان استفاده می شود.

به گزارش تکراتو، پلتفرم یادگیری ویدیویی Flipgrid یکی از محبوبترین سرویس‌های یادگیری ویدیویی به شمار می‌رود. مایکروسافت قصد دارد این سرویس را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار دهد.

پلتفرم یادگیری ویدیویی  Flipgrid

پلتفرم یادگیری ویدیویی Flipgrid ماموریت دارد تا به تمام دانش آموزان یاد دهد تفکر خود را تعریف کنند، صدای خود را به اشتراک بگذارند و به نظر‌های گوناگون یکدیگر احترام بگذارند.

Eran Megiddo نایب رییس شرکت مایکروسافت درباره خرید این پلتفرم یادگیری اعلام کرد که:

ما بسیار خوشحالیم که میبینیم Flipgrid تا به حال توانسته تاثیر شگرفی بر مفهوم یادگیری بگذارد. از این رو قصد داریم اکنون که به خانواده‌ی مایکروسافت اضافه شده‌، به آنها کمک کنیم. ما سرسختانه متعهد شده‌ایم که پلتفرم و محصولاتشان را در مایکروسافت، گوگل و اکوسیستم های دیگر گسترش دهیم تا به دانش آموزان و مدرسان تمام دنیا کمک کرده باشیم.

مسئولان مایکروسافت تاکید کردند که Flipgrid با همین نام و برند به فعالیت خود ادامه خواهد داد. البته قرار است هیچ تغییری در زمینه‌ی تیم کارکنان و توسعه دهندگان این پلتفرم ایجاد نشود و همچنین فرهنگ تولید محتوا و محصولاتش مثل قبل باقی بماند.

پیش از این نیز مایکروسافت، سایت لینکدین را خریده بود اما تغییراتی در آن ایجاد نکرد و تنها آن را به خانواده‌ی خود اضافه کرد. این کمپانی اعلام کرده از آنجایی که این سرویس قرار است به صورت رایگان عرضه شود، کاربران می‌توانند حق عضویت خود را از سایت این کمپانی دریافت کرده و پس بگیرند.

.

منبع: neowin

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر