;
coinex

روکش‌های محافظ صفحه گوشی‌های آیفون 2018 نمای این محصولات را فاش کردند

اخیرا تصاویر جدیدی از روکش‌های محافظ صفحه گوشی‌های آیفون 2018 (iPhone 2018) توسط یک سازنده وسایل جانبی به نام اولیکسار (Olixar) در اینترنت منتشر شده است.

این تصاویر نمایی از گوشی‌های آیفون 2018 اپل و همچنین محصول 6.1 اینچی اقتصادی این سازنده را نمایش می‌دهند. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌شود، قاب گوشی هوشمندی که در بین دو گوشی دیگر قرار گرفته است حاشیه‌های ضخیم‌تری دارد. این حاشیه‌ها دیواره‌های جانبی یک نمایشگر LCD هستند. هنوز مشخص نیست که آیا آیفون 2018 اقتصادی 6.1 اینچی اپل به یک نمایشگر LCD مجهز است یا با یک نمایشگر OLED عرضه می‌شود. در ماه گذشته چند منبع خبری اعلام کردند که کوپرتینو می‌خواهد در ساخت سه آیفون 2018 خود از نمایشگرهای OLED استفاده کند اما جزئیات این خبر بر این امر اشاره دارند که سازنده مشهور آمریکایی می‌خواهد از یک نمایشگر LCD استفاده کند تا قیمت یکی از گوشی‌هایش را تا جای ممکن کاهش دهد.

روکش‌های محافظ صفحه گوشی‌های آیفون 2018

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌شود دو گوشی دیگر کوپرتینو به نمایشگرهای لبه به لبه که برای اولین بار توسط اپل در ساخت گوشی آیفون X به کار رفت، مجهز هستند. این خبر هم مانند گزارش‌های قبلی از این موضوع حکایت می‌کند که اپل می‌خواهد یک آیفون 5.8 اینچی و 6.5 اینچی را عرضه کند. این دو محصول به نمایشگرهای OLED مجهز هستند و در نتیجه قیمت بالاتری دارند. احتمالا مدل 6.5 اینچی آیفون 2018 گران‌ترین قیمت را دارد زیرا شایعه شده است که این محصول به یک دوربین سه‌گانه هم مجهز می‌شود تا قابلیت‌های AR بهتری را ارائه کند.

روکش‌های محافظ صفحه گوشی‌های آیفون 2018

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر