coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ویژگی جدید گوگل فوتوز ؛ گروه بندی تصاویر مشابه به صورت ساده

ویژگی جدید گوگل فوتوز امکان گروه بندی تصویر مشابه را برای کاربران فراهم می کند. گوگل بی سر و صدا این قابلیت‌ جدید را به اپلیکیشن فوتوز اضافه کرده است.

به گزارش تکراتو، ویژگی گروه بندی تصاویر مشابه جدیدا به برنامه گوگل فوتوز اضافه شده است. ارتقای این برنامه به لطف الگوریتم های هوش مصنوعی بوده است.

گروه بندی تصاویر ویژگی جدید گوگل فوتوز

با استفاده از ویژگی جدید گوگل فوتوز می توان تصاویر دارای سوژه‌های مشابه یا آن‌هایی که در یک بازه زمانی مشخص گرفته شده‌اند را در یک گروه دسته بندی کرد. با این روش می توان تصاویر ذخیره شده در گالری را بهتر مدیریت نمود.

غیر از قابلیت گروه بندی در گوگل فوتوز، می توان از میان عکس‌های موجود آن‌هایی که کیفیت بهتری دارند را جدا کرد. تشخیص این تصاویر هم به لطف هوش مصنوعی پیشرفته این اپلیکیشن انجام می‌شود.

هر بار که این اپلیکیشن مجموعه‌ای از تصاویر را در یک پوشه جمع آوری می‌کند، تصویر بندانگشتی‌ ظاهر می‌شود که این قابلیت را به کاربر یادآوری می کند. هوش مصنوعی این برنامه نیز، عکسی که جلوه بهتری داشته باشد را با یک ستاره از سایر تصاویر جدا می کند.

ویژگی جدید گوگل فوتوز هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و به نظر می‌رسد که برای کلیه کاربران گوگل فوتوز منتشر نشده باشد. بنابراین اگر هنوز این ویژگی برای شما فعال نشده بهتر است چند روز صبر کنید.

.

منبع: Phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر