;
coinex

اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن در خط تولید؛ یک گوشی پرچمدار با ابهت لامبورگینی

اوپو با همکاری شرکت لامبورگینی مدل خاصی از جدیدترین گوشی پرچمدارش را با نام اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن (Oppo Find X Lamborghini edition) می‌سازد.

اوپو گفته است که اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن 1966 دلار قیمت دارد و آغاز همکاری این شرکت را با خودروساز مشهور ایتالیایی رقم می‌زند. فایند ایکس لامبورگینی ادیشن به فناوری شارژ سریع سوپر ووک (Super VOOC) مجهز است از این رو کاربر این محصول می‌تواند باتری خالی آن را در عرض 35 دقیقه به طور کامل شارژ کند. هنوز مطلبی در این رابطه که آیا سخت افزارهای اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن با سخت افزارهای مدل عادی این گوشی هوشمند فرق دارد یا خیر منتشر نشده است با این حال می‌دانیم که یک کاور از جنس فیبر کربن به همراه لوگوی لامبورگینی در پشت این مدل خاص قرار دارد.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن

همکاری اوپو با شرکت لامبورگینی چند ماه بعد از عرضه گوشی پرچمدار پورشه دیزاین میت آر اس (Porsche Design Mate RS) که با همکاری شرکت هواوی و پورشه ساخته شد، صورت گرفته است. بد نیست بدانید که گوشی هواوی پورشه دیزاین میت آر اس از یک حافظه داخلی با حجم 512 گیگابایت بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند و اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن هر دو برای کاربرانی ساخته شده‌اند که علاقه زیادی به زندگی و کالاهای لوکس دارند. فایند ایکس برای رقابت با گوشی ویوو نکس (Vivo Nex) ساخته شده است. این محصول در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) عرضه می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه مدل لامبورگینی ادیشن این گوشی هوشمند در دسترس نیست.

اوپو فایند ایکس لامبورگینی ادیشن

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر