;
coinex

جزئیاتی از برچسب قیمتی اوپو فایند ایکس به بیرون درز کرد؛ رقیب سرسخت ویوو نکس

گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) امروز در رویدادی که در لوور پاریس برگزار می‌شود، رسما به نمایش گذاشته خواهد شد. برچسب قیمتی این موبایل از رقابت سخت فایند ایکس با ویوو نکس خبر می‌دهد.

در هفته‌های اخیر،‌ اطلاعات زیادی از گوشی اوپو فایند ایکس از طریق تنا و منابع خبری دیگر منتشر شده و تقریبا تمام مشخصات اصلی این موبایل را فاش کرده است. با اینحال، جزئیات دقیقی از سبک طراحی ظاهری این موبایل در دست نیست. برخی معتقدند که این موبایل با ناچ نمایشگر همراه می‌شود و برخی دیگر به نمایشگر خمیده در این موبایل اشاره می‌کنند.

 

علاوه بر این،‌ گفته می‌شود که گوشی اوپو فایند ایکس از سیستم تشخیص چهره‌ی سه ‌بعدی، سنسور اثر انگشت درون نمایشگر، زوم 5x و شارژ سریع Super VOOC برخوردار می‌شود. این مشخصات از برچسب قیمتی بالای گوشی پرچمدار اوپو فایند ایکس خبر می‌دهند.


بیشتر بخوانید: اوپو فایند X رقیب اصلی ویوو نکس خواهد بود: هر دو مجهز به نمایشگر تمام صفحه


به‌تازگی برگه‌ای از قیمت‌های چندیدن گوشی‌ هوشمند از طریق منابع چینی فاش شده که برچسب قیمتی اوپو فایند ایکس را نیز نشان می‌دهد.

به‌تازگی برگه‌ای از قیمت‌های چندیدن گوشی‌ هوشمند از طریق منابع چینی فاش شده که برچسب قیمتی اوپو فایند ایکس را نیز نشان می‌دهد.

این برگه نشان می‌دهد که گوشی پرچمدار اوپو با قیمت 4500 یوان به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که این قیمت برای کدام‌های از مدل‌های رم و حافظه‌ی فایند ایکس در نظر گرفته شده است.

گوشی‌های ویوو نکس (Vivo NEX) و ویوو نکس اس (Vivo NEX S) به ترتیب با حافظه داخلی 12 و 256 گیگابایتی و همچنین رم 8 گیگابایتی معرفی شدند. برند ویوو قصد دارد این مدل‌ها را با قیمت 4498 یوان و 7998 یوان در بازارها عرضه کند.

هر دو گوشی ویوو نکس و اوپو فایند ایکس از تراشه‌ی اسنپدراگون 845 و رم 8 گیگابایتی برخوردار هستند. برخی گزارش‌ها مدعی هستند که پرچمدار جدید اوپو در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با این اوصاف،‌ پیش‌بینی می‌شود که قیمت 4500 یوان برای مدل حافظه‌ی 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. برخی شایعات از عرضه‌ی فایند ایکس در یک نسخه‌ حافظه داخلی 512 گیگابایتی خبر داده‌اند.

مشخصات اوپو فایند ایکس

انتظار می‌رود که این موبایل هوشمند از صفحه نمایش 6.4 اینچی با نسبت ابعاد 93.8 درصدی برخوردار شود. این نمایشگر از رزولوشن 2360 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند. برای ویژگی‌های عکسبرداری نیز دو لنز 20 و 16 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک لنز 25 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه می‌شود. این دستگاه با باتری 3730 میلی‌آمپر ساعتی همراه خواهد شد.

اوپو فایند X در کمتر از 5 ساعت دیگر در لوور پاریس رونمایی می‌شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر