;
coinex

مشخصات کامل گوشی هوشمند شیائومی می مکس 3 در تنا رویت شد

شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) یکی از گوشی‌های این برند چینی است که این روز‌ها اطلاعات زیادی از آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود. مشخصات این موبایل به‌تازگی در تنا فاش شده است.

پیش از این انتظار داشتیم که کمپانی شیائومی از گوشی می مکس 3 در ماه می (اردیبهشت) رونمایی کند؛ این کمپانی از نسل قبلی این موبایل،‌ یعنی شیائومی می مکس 2 (Xiaomi Mi Max 2)  در ماه می سال گذشته رونمایی کرده بود. اینطور که به نظر می‌رسد، روند تولید این دستگاه هوشمند با تاخیر مواجه شده و قرار است در جولای آینده (تیر) رونمایی شود.

چند گوشی شیائومی با شماره مدل‌های M1804E4C، M1804E4T و M1804E4A در تنا رویت شده‌اند. فهرست تنا تصاویری از این موبایل‌ها را منتشر نکرده است، با اینحال فهرست مشخصات کامل این گوشی‌های شیائومی را فاش کرد. گفته می‌شود که این شماره‌ مدل‌ها، به نسخه‌های مختلف گوشی شیائومی می مکس 3 اختصاص دارند.

مشخصات شیائومی می مکس 3

اینطور که در فهرست مشخصات تنا فاش شده،‌ گوشی شیائومی می مکس 3 در ابعاد 176.15 در 87.4 در 7.99 میلی‌متر ساخته شده و 221 گرم وزن دارد. این موبایل هوشمند از صفحه نمایش 6.9 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل برخوردار شده که در نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 18:9 ساخته شده است.


بیشتر بخوانید: شیائومی می مکس ۳، ردمی ۶ پرو و می پد ۴ تا ماه آینده رونمایی می‌شوند


شیائومی می مکس 3 از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 636 بهره می‌برد. با اینحال برخی شایعات از وجود یک نسخه‌ی رده‌بالاتر با تراشه‌ی اسنپدراگون 710 خبر می‌دهند. از دیگر مشخصات این موبایل جدید شیائومی می‌توان به باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مدل M1804E4C با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه است. اما مدل‌های M1804E4T و M1804E4A به ترتیب از رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی، رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی برخوردار می‌شوند. این گوشی‌های شیائومی از نصب میکرو اس دی کارت نیز پشتیبانی می‌کنند.

شیائومی می مکس 3 همراه با اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود و احتمالا، رابط کاربری MIUI 10 نیز روی آن نصب خواهد شد.

شایعات و فایل‌های سفت‌افزاری منتشر شده نشان می‌دهند که شیائومی می مکس 3 به ماژول دوربین دوگانه مجهز می‌شود. متاسفانه، فهرست تنا به وجود دوربین دوگانه در این موبایل اشاره نکرده است. در این فهرست مشخص شد که لنز اصلی در پنل پشتی این موبایل از نوع 12 مگاپیکسلی خواهد بود. متاسفانه، گوشی شیائومی با شماره مدل M1804E4C از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردا شده است؛ این در حالیست که دو مدل دیگر از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

امیدواریم که فهرست تنا به زودی با تصاویری از این گوشی‌های شیائومی بروزرسانی شود. نظر شما درباره‌ی این مشخصات در گوشی‌ شیائومی می مکس 3 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر