;
coinex

TENAA تصاویر جدیدی از شیائومی می مکس 3 را به نمایش گذاشت

شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) در تصاویر جدید تنا (TENAA) خودنمایی کرد. روز گذشته تنها مشخصات این موبایل با شماره مدل‌های M1804E4C، M1804E4T و M1804E4A در تنا رویت شده بود.

مشخصات این گوشی‌های شیائومی نشان می‌داد که این سه مدل درواقع تنها نسخه‌هایی از گوشی شیائومی می مکس 3 هستند. این سازمان چینی به‌تازگی اطلاعات خود را با تصاویری جدید بروزرسانی کرده است. گزارش‌های جدید تنا از طراحی مشابه در هر سه مدل شیائومی می مکس 3 خبر می‌دهند.

فهرست تنا به وجود سه دوربین در این گوشی شیائومی اشاره کرده است. البته تنها مشخصات سنسور اصلی در دوربین دوگانه را منتشر کرد. حال که تصاویر جدید منتشر شده، به طور قطع می‌توان گفت که شیائومی می مکس 3 از دوربین دوگانه در پنل پشتی خود برخوردار می‌شود.

شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) در تصاویر جدید تنا (TENAA) خودنمایی کرد. روز گذشته تنها مشخصات این موبایل با شماره مدل‌های M1804E4C، M1804E4T و M1804E4A در تنا رویت شده بود.

تصویر تنا همچنین به نسبت ابعاد کشیده در این دستگاه هوشمند اشاره دارد. حاشیه‌ها در لبه‌ی بالایی و پایینی چندان قطور نیستند و حاشیه‌های باریکی در لبه‌ی سمت راست و چپی دیده می‌شود. نوارهای آنتن نیز در لبه‌های بالایی و پایینی پنل پشتی قرار دارند.


بیشتر بخوانید: شیائومی می مکس ۳ ، ردمی ۶ پرو و می پد ۴ تا ماه آینده رونمایی می‌شوند


همانطور که مشاهده می‌کنید، پنل پشتی شیائومی می مکس 3 از فلز ساخته شده است. ماژول دوربین دوگانه با چیدمان عمودی همراه شده و فلاش LED نیز در فاصله‌ی بین لنزها تعبیه شده است. اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت میانی پنل پشتی به خوبی دیده می‌شود.

گوشی شیائومی با شماره مدل M1804E4C از حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی برخوردار شده و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. سایر مشخصات این مدل با دو گوشی دیگر شیائومی M1804E4T و M1804E4A یکسان است.

مشخصات شیائومی می مکس 3

شیائومی می مکس 3 از صفحه نمایش 6.9 اینچی فول اچ دی پلاس برخوردار خواهد شد. یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز برای این موبایل در نظر گرفته شده که به نظر می‌رسد از نوع تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 636 باشد. البته این احتمال وجود دارد که یک نسخه‌ی رده‌بالاتر از شیائومی می مکس 3 با اسنپدراگون 710 نیز به بازار عرضه شود. یک باتری 5400 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. سنسور اصلی دوربین این موبایل 12 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که شیائومی می مکس 3 در چه تاریخی رونمایی می‌شود. مدیرعامل این کمپانی چینی در ماه گذشته اعلام کرد که این موبایل در ماه جولای (تیر ماه) رسما معرفی خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود که این موبایل هوشمند همراه با شیائومی ردمی 6 و شیائومی می پد 4 به نمایش گذاشته شود.

نظر شما درباره‌ی مشخصات شیائومی می مکس 3 چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر