;
coinex

مدل بین‌المللی گوشی نوکیا ایکس 6 در سایت رسمی نوکیا رویت شد

مدلی از گوشی میان‌رده زیبای نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) که قرار است در سرتاسر جهان عرضه شود، تا به حال چندین تاییدیه گرفته است.

این گوشی هوشمند چند وقت پیش هم در سایت رسمی سازنده مشهور فنلاندی قرار گرفت اما پس از مدت کوتاهی از روی این سایت برداشته شد. در حال حاضر یک لینک برای دیدن این محصول وجود دارد اما این لینک هم یک گوشی هوشمند شبیه به مدلی از نوکیا ایکس 6 را که در چین رونمایی شد، به شما نشان می‌دهد. در واقع در بازه زمانی کنونی تنها یک تصویر از مدل بین‌المللی نوکیا ایکس 6 در دسترس است به همین دلیل نمی‌دانیم که آیا مشخصات داخلی این گوشی هوشمند با مشخصات مدل استاندارد آن تفاوتی دارد یا خیر؛ البته می‌توان گفت که اگر نوکیا بخواهد تغییراتی را در سخت‌افزارهای این مدل ایجاد کند، این تغییرات چندان برجسته نیستند.

نوکیا ایکس 6

مشخصات فنی گوشی نوکیا ایکس 6

نوکیا ایکس 6 یک گوشی میان‌رده با بدنه شیشه‌ای – فلزی و نمایشگر مجهز به ناچ است. این گوشی هوشمند یک دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت پشتی را به همراه لوگوی نوکیا در پشت خود دارد. سازنده مشهور فنلاندی لوگوی خود را در قسمت جلوی گوشی در زیر نمایشگر هم نصب کرده است.

نوکیا ایکس 6 از یک بدنه با گوشه‌های منحنی شکل و حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌برد. این گوشی هوشمند به یک پنل 5.8 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080 در 2280 پیکسلی، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 636 و باتری 3,060 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی فناوری شارژ سریع 3 مجهز شده است. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به یک دوربین دوگانه با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

شرکت اچ ام دی گلوبال نوکیا ایکس 6 را با دو سیمکارت در چین عرضه کرد؛ احتمالا مدل بین‌المللی این محصول هم با همین ساختار ارائه شود. انتظار می‌رود که مدل جهانی این گوشی هوشمند در آینده‌ای نزدیک رونمایی شود اگرچه که اطلاعات زیادی در مورد تاریخ دقیق معرفی این محصول در دسترس نیست. اخیرا اطلاعاتی هم در مورد گوشی نوکیا 5.1 پلاس و یک گوشی کانسپت با نام نوکیا 9 ایکس در فضای مجازی منتشر شده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر