;
coinex

رندرهای رسمی شیائومی ردمی 6 پرو در رنگ‌های متنوع منتشر شد

کمپانی چینی شیائومی از معرفی رسمی گوشی شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) در 4 تیر ماه (25 ژوئن) خبر داده است.

این کمپانی به‌تازگی از گوشی‌های هوشمند شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، می 8 اس ای (Mi 8 SE) و می 8 اکسپلورر ادیشن (Mi 8 Explorer Edition) رونمایی کرده که از ناچ نمایشگر برخوردار بودند. تصاویر لو رفته از شیائومی ردمی 6 پرو نیز از طراحی مشابه این موبایل با پرچمداران سری می 8 خبر می‌دهد.

شیائومی اخیرا رندرهای رسمی این موبایل را در وب‌سایت ویبو منتشر کرده که طراحی و تنوع رنگی آن را به نمایش می‌گذارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، شیائومی ردمی 6 پرو در رنگ‌های رزگلد، طلایی، آبی، مشکی و قرمز عرضه می‌شود. با نگاه کردن به نمای جلویی این موبایل، ناچ نمایشگر را به خوبی مشاهده می‌کنید که در قسمت بالایی این پنل قرار دارد. پنل پشتی این موبایل نیز به دوربین دوگانه‌ی عمودی و اسکنر اثر انگشت مجهز شده است.

مشخصات شیائومی ردمی 6 پرو

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که این گوشی میان‌رده از صفحه نمایش 5.84 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و در نسبت ابعاد 19:9 ساخته می‌شود. کمپانی شیائومی در ساخت گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای از تراشه‌ی مدیاتک استفاده کرد؛ اما شایعات مدعی هستند که در ساخت شیائومی ردمی 6 پرو از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 625 استفاده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گوشی‌ شیائومی ردمی ۶ پرو و تبلت می پد ۴ در تیر ماه آینده رونمایی می‌شوند


انتظار می‌رود که ردمی 6 پرو در سه مدل حافظه‌ داخلی 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه شود که به ترتیب از رم 2، 3 و 4 گیگابایتی برخوردار می‌شوند. یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته خواهد شد. گفته می‌شود که این دستگاه هوشمند از ماژول دوربین دوگانه‌ای برخوردار می‌شود که دو لنز 12 و 5 مگاپیکسلی،‌ تنظیمات آن را تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی ردمی 6 پرو نیز از نوع 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

شیائومی اخیرا رندرهای رسمی این موبایل را در وب‌سایت ویبو منتشر کرده که طراحی و تنوع رنگی آن را به نمایش می‌گذارد.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی این موبایل نصب شده است و به محض انتشار آپدیت MIUI 10، این نسخه‌ را نیز دریافت خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت شیائومی ردمی 6 پرو در دست نیست. اما گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای به ترتیب با قیمت 599 یوان (92 دلار) و 799 یوان (123 دلار) در چین به فروش می‌رسند. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که نسخه‌ی پرو نیز با قیمتی در حدود 999 یوان (154 دلار) عرضه شود. جزییات دقیق مربوط به قیمت در تاریخ 4 تیر ماه مشخص می‌شود. این کمپانی چینی قصد دارد تبلت شیائومی می پد 4 را نیز در همین تاریخ رونمایی کند.

نظر شما درباره‌ی ناچ نمایشگر این گوشی میان‌رده چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که این گوشی میان‌رده از صفحه نمایش 5.84 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و در نسبت ابعاد 19:9 ساخته می‌شود. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که این گوشی میان‌رده از صفحه نمایش 5.84 اینچی برخوردار شده که از رزولوشن فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و در نسبت ابعاد 19:9 ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر