;
coinex

تصاویر واقعی بیشتری از شیائومی ردمی 6 پرو در فضای آنلاین به نمایش گذاشته شد

گوشی هوشمند شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) در تاریخ 4 تیر ماه (25 ژوئن) رونمایی می‌شود؛ با اینحال تصاویر جدید این موبایل تنها چند روز قبل از رونمایی رسمی، منتشر شده‌ است.

در یکی از این تصاویر، شیائومی ردمی 6 پرو با نمایشگر روشن دیده می‌شود که ناچ نمایشگر آن را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این،‌ صفحه‌ی مشخصات گوشی در یکی از این عکس‌ها دیده می‌شود که برخی جزئیات آن را فاش می‌کند. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی ردمی 6 پرو از رابط کاربری MIUI 9.6 برخوردار می‌شود که بر مبنای اندروید 8.1 اوریو روی دستگاه اجرا خواهد شد. بسته‌ی امنیتی ماه می 2018 نیز روی دستگاه نصب شده است.


بیشتر بخوانید: گوشی‌های شیائومی ردمی ۶ و ردمی ۶ ای با دوربین دوگانه رسما رونمایی شدند


این تصاویر همچنین از وجود رم 4 گیگابایتی در گوشی شیائومی ردمی 6 پرو خبر می‌دهند. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به تراشه‌ی هشت هسته‌ای با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

پوستر رسمی این موبایل هوشمند به وجود دوربین‌های هوش مصنوعی در ردمی 6 پرو اشاره می‌کند. یک باتری 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته شده و احتمالا سیستم روی تراشه‌ی آن از نوع اسنپدراگون 625 خواهد بود. هنوز نمی‌دانیم که چرا کمپانی شیائومی قصد دارد از تراشه‌ی اسنپدراگون 625 در این موبایل خود استفاده کند.

گوشی ردمی 6 با تراشه‌ی هلیو پی 22 همراه شده که درواقع رقیب 12 نانومتری تراشه‌ی اسنپدراگون 625 محسوب می‌شود. همین مساله نشان می‌دهد که عملکرد تراشه‌ی هلیو، بهتر از اسنپدراگون خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی ردمی 6 پرو با چه برچسب قیمتی به فروش خواهد رسید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر