;
coinex

گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو و تبلت می پد 4 در تیر ماه آینده رونمایی می‌شوند

کمپانی شیائومی از رونمایی رسمی گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) و تبلت شیائومی می پد 4 (Xiaomi Mi Pad 4) در 4 تیر ماه (25 ژوئن) خبر داده است.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو از ناچ نمایشگر برخوردار می‌شود؛ اگر این خبر صحت داشته باشد، پس این اولین گوشی ردمی خواهد بود که به ناچ نمایشگر مجهز خواهد شد. تبلت شیائومی می پد 4 نیز نسل جدید تبلت می پد 3 است که در فروردین ماه سال گذشته در چین رونمایی شد.

پیش از این شایع شده بود که گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو همراه با گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6 ای معرفی می‌شود، که البته اینطور نشد. اما کمپانی شیائومی تصمیم گرفته تا این موبایل هوشمند را همراه با تبلت شیائومی می پد 4 به نمایش بگذارد.

کمپانی شیائومی قبل از این گوشی‌های می 8، می 8 اس ای و می 8 اکسپلورر ادیشن را به ناچ نمایشگر مجهز کرده بود. تیزر جدیدی که از گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو منتشر شده، این گوشی را نیز همراه با ناچ نمایشگر به تصویر کشیده است.

در حال حاضر بسیاری از مشخصات ردمی 6 پرو از طریق فهرست تنا فاش شده است؛ این در حالیست که اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های تبلت می پد 4 در دست نیست. تنها چیزی که از این تبلت می‌دانیم، این است که به دوربین اصلی تک لنزی مجهز می‌شود.

تیزر جدید گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو نشان می‌دهد که این دستگاه میان‌رده با نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی 19:9 همراه می‌شود که با گزارش فهرست تنا تطابق دارد.


بیشتر بخوانید: شیائومی سنسور مادون قرمز را از گوشی‌های ردمی ۶ و ردمی ۶ ای حذف کرد


مشخصات گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو

مشخصات گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو

طراحی ظاهری گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو به گوشی ردمی نوت 5 پرو شباهت دارد. این موبایل به ناچ نمایشگر مجهز می‌شود و حاشیه‌ی پایینی آن از حد معمول نیز بیشتر است. گفته می‌شود که این دستگاه در تنوع رنگی مشکی، آبی، طلایی، خاکستری، صورتی،‌ قرمز، رزگلد،‌ نقره‌ای و سفید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

اگر به بازیکن‌ها در تصویر تیزر دقت کنید، سه کلمه‌ی AI، 625 و 4000 را مشاهده می‌کنید. این اعداد نشان می‌دهند که گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو از سیستم روی تراشه‌ی اسنپدراگون 625، باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت‌های هوش مصنوعی برخوردار می‌شود.

اندروید 8.1 اوریو به صورت پیش‌فرض روی ردمی 6 پرو نصب می‌شود و رابط کاربری MIUI 9 نیز بر مبنای اندروید روی دستگاه اجرا خواهد شد. این احتمال وجود دارد که پس از عرضه‌ی رسمی، نسخه‌ی 10 این رابط کاربری را به صورت آپدیت نرم‌افزاری دریافت کند.

گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو از صفحه نمایش 5.84 اینچی فول اچ دی پلاس با شیشه‌ی محافظ 2.5D برخوردار می‌شود و از رزولوشن 2880 در 1080 پیکسل پشتیبانی می‌کند.

اما از لحاظ عملکرد اجرایی این موبایل باید گفت که احتمالا یک پردازنده‌ گرافیکی آدرنو 506 همراه با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625، قدرت دستگاه را تامین خواهند کرد. گوشی‌ شیائومی ردمی 6 پرو در سه مدل به بازار می‌آید؛ نسخه‌ی رم 2 گیگابایتی با حافظه داخلی 16 گیگابایتی، نسخه‌ی رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه‌ی رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 گیگابایتی.

این موبایل از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

گوشی شیائومی ردمی 6 پرو از دوربین دوگانه‌ای برخوردار می‌شود که یک لنز 12 مگاپیکسلی اصلی برای آن در نظر گرفته می‌شود. لنز ثانویه نیز از افکت بوکه پشتیبانی می‌کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی موبایل قرار دارد.

گوشی شیائومی ردمی 6 پرو به باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از اتصالات 4G VoLTE، وای فای 802.11، جک هدفون استاندارد 3.5 میلی‌متری،‌ رادیو اف‌ام،‌ پورت اینفرارد (مادون قرمز)،‌ بلوتوث 5.0 و جی‌پی‌اس پشتیبانی می‌کند.

مشخصات احتمالی تبلت شیائومی می پد 4

مشخصات احتمالی تبلت شیائومی می پد 4

همانطور که قبلا اشاره شد، جزئیات دقیقی از مشخصات این تبلت هوشمند در دست نیست. انتظار می‌رود که این موبایل نیز همانند می پد 3 از بدنه‌ی فلزی برخوردار شود که اسپیکرهای استریو در لبه‌ی بالایی آن قرار دارند. شایع شده که تبلت شیائومی می پد 4 از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار می‌شود که از شارژ 5V/2A پشتیبانی می‌کند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شیائومی نسخه‌ی LTE می پد 4 را نیز همراه با نسخه‌ی معمولی عرضه می‌کند. تیزر منتشر شده از این محصول نشان می‌دهد که تبلت جدید شیائومی به دوربین اصلی تک لنزی بدون فلاش LED مجهز خواهد شد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر