;
coinex

بررسی مدت زمان استفاده کاربران از فیسبوک ؛ آنالیز زمان صرف شده

مدت زمان استفاده کاربران از فیسبوک نیز میسر خواهد شد. فیسبوک در فکر ایجاد ابزاری برای آنالیز زمان صرف‌شده کاربران در این پلتفرم است.

به گزارش تکراتو، بعد از اینکه اپل و گوگل تصمیم گرفتند تا اطلاعاتی در مورد زمان سپری‌شده به کاربران ارائه دهند، فیسبوک نیز تصمیم گرفته تا روی این ویژگی کار کند. این ویژگی زمان سپری‌شده نام دارد.

مدت زمان استفاده کاربران از فیسبوک

استفاده از ویژگی زمان سپری شده در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است. جیم مانچون وونگ قرار است مسئولیت آن را بر عهده بگیرد. وی یک مهندس است که پیش از این نیز ویژگی‌های دیگری به اینستاگرام افزوده بود. این ویژگی جدید به کاربران فیسبوک اجازه می‌دهد زمان سپری‌شده در این رسانه‌ی اجتماعی را مشاهده کنند.

بررسی مدت زمان استفاده کاربران از فیسبوک

جین وونگ در یک پست در مورد مدت زمان استفاده کاربران از فیسبوک اعلام کرد که فیسبوک در حال کار روی ویژگی زمان سپری‌شده است. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند زمان حضور در فیسبوک را مدیریت کنند. اینستاگرام نیز روی ارتقاء سلامت دیجیتال کاربران کار می‌کند.

این ویژگی در شکل حال حاضر خود به کاربر نشان می‌دهد که طی هفته‌ی گذشته، چه مدت‌زمانی به‌صورت روزانه در فیسبوک فعال بوده است و میانگین زمان سپری‌شده برای هر روز را نیز به او اطلاع می‌دهد.

فیسبوک در نظر دارد تا گزینه‌ای به کاربر ارائه دهد تا با استفاده از آن کاربر بتواند یک محدودیت زمانی روزانه برای گذران وقت تنظیم کند و همچنین یک لینک در اختیار کاربر می‌گذارد تا امکان مدیریت اعلان‌های فیسبوک را نیز داشته باشد.

این ویژگی مدیریت زمان در حال تکمیل است، اما اینکه چه زمانی ارائه می شود و آیا در اختیار تمام کاربران قرار می گیرد، فعلا مشخص نیست.

.

منبع: theverge

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر