coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قیمت آیفون 2018 چقدر خواهد بود؟

قیمت آیفون 2018 چقدر خواهد بود؟ آیا تغییری در قیمت مدل‌های آیفون 2018 با مدل‌های فعلی اپل وجود دارد؟ تحلیلگران در این مورد پاسخ می‌دهند.

اپل برای سال جارزی سه مدل آیفون را راهی بازار خواهد کرد که یکی از آنها با هدف ارائه به مشتریان خاص خود با قیمتی ارزان‌تر عرضه می‌شود. هنوز قیمت آیفون های 2018 مشخص نشده است، اما برخی تحلیلگران پیش بینی‌های خود را درباره قیمت گوشی های آیفون امسال اعلام کرده‌اند.

قیمت آیفون 2018 ؛ آیفون‌هایی ارزان‌تر!

کیتی هابرتی (Katy Huberty) تحلیلگر شرکت Morgan Stanley معتقد است که آیفون مجهز به نمایشگر LCD با برچسب قیمتی ارزان 699 دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد، اما در عین حال احتمال می‌دهد که کوپرتینو بتواند این قیمت را تا 769 دلار نیز بالا ببرد.

آیا تغییری در قیمت مدل‌های آیفون 2018 با مدل‌های فعلی اپل وجود دارد؟ تحلیلگران در این مورد پاسخ می‌دهند.

از سوی دیگر جانشین مستقیم آیفون X که به یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد مجهز است به احتمال زیاد با قیمت پایه 899 دلار به فروش می‌رسد و این در حالی است که نسخه پلاس آیفون X می‌تواند با قیمت 999 دلار معامله شود.

در حال حاضر نسخه 64 گیگابایتی آیفون 10 با قیمت 999 دلار به فروش می‌رسد و مدل 256 گیگابایتی آن با قیمت 1049 دلار عرضه می‌شود.

اپل می‌تواند قیمت پایه 999 دلار را برای آیفون X پلاس (iPhone X Plus) امسال نیز حفظ کند؛ زیرا اعتقاد بر این است که 1000 دلار نهایت قیمتی است که مشتریان حاضرند برای یک گوشی هوشمند بپردازند.

این به معنای آن است که احتمالا جانشین مستقیم آیفون 10، احتمالا با 100 دلار ارزان‌تر از نسل فعلی به بازار وارد می‌شود و این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران آیفون باشد.


بیشتر بخوانید: پرفروش ترین آیفون ۲۰۱۸ کدام است؟


از سوی دیگر لازم است به این نکته نیز توجه داشته باشید که آیفون ارزان‌تر به معنای یک آیفون کاملا ارزان‌ قیمت و به صرفه نخواهد بود. آیفون LCD اپل مطمئنا یک دستگاه میان رده یا معمولی نیست، بلکه جایگزین ارزان‌تری برای کسانی خواهد بود که به دنبال یک گوشی عالی، اما با قیمتی مناسب می‌گردند؛ بنابراین انتظار می‌رود که این مدل با قیمتی در حدود 100 دلار پایین‌تر نسبت به مدل پایه‌ جانشین آیفون 10 عرضه شود.

هر سه آیفون 2018 اپل در ماه سپتامبر (اواخر شهریور) معرفی شده و احتمالا در همان زمان یا یک ماه بعد از آن پیش فروش خواهند شد. آیا اگر چنین قیمت هایی برای آیفون های 2018 در نظر گرفته شود، شما خریدار آن خواهید بود؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: softpedia

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر