;
coinex

وزیر ارتباطات: اشد مجازات برای سوءاستفاده کنندگان در نظر گرفته می شود

وزیر ارتباطات برخورد با کسانی که در موضوعات داخلی سوء استفاده کرده اند را لازم دانست و گفت که اشد مجازات برای سوءاستفاده کنندگان در نظر گرفته می شود.

به گزارش تکراتو، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد شهادت دکتر و بهشتی و هفتم تیر در مسجد جامع اردستان اظهار کرد که امروز کشور درگیر مسائل اقتصادی است که البته قبلا هم تجربه آن را داشته است.


بیشتر بخوانید: تعطیلی بازار علاءالدین و چارسو ؛ اعتراض مغازه داران به نرخ دلار


به گفته وی مردم از ابتدا و زمانی که تصمیم گرفته اند روی پای خود بایستند با مشکلاتی روبه رو بوده اند که از مشکلات امروزه سخت تر بوده و از جمله می توان به درگیری نهال نوپای جمهوری اسلامی در یک جنگ ناجوانمردانه اشاره کرد.

مردم و نظام با مشکلات آشنا هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که مردم و نظام با اینگونه مشکلات آشنا هستند و نظام می تواند با پشتوانه مردم از این مشکلات عبور کند.

آذری جهرمی در ادامه صحبت هایش تاکید کرد که دشمنی بدخواهان نظام نه تنها کم نشده بلکه افزایش یافته و موضوع مهم در اینجا نحوه مقابله کشور با این بدخواهان است.


بیشتر بخوانید: فهرست واردکنندگان گوشی با ارز دولتی توسط وزارت ارتباطات اعلام شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که مشکل جدی در کشور نقدینگی است که باعث بروز مشکلاتی شده است. وی ادامه داد که عده ای در کشور بی نظمی مالی به بار آورده اند و ارز را با قیمت ۴۲۰۰ گرفته تا کالای مردم را تامین کنند و قیمت ها افزایش پیدا نکند ولی متاسفانه اجناس را دوبرابر به مردم فروخته اند.

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این سوء استفاده ها است که باعث فساد در کشور می شود. آذری جهرمی بیان کرد که باید با مردم شفاف صحبت کرد و اعلام نمود که چه کسانی در این ناآرامی دست داشته اند. وی ادامه داد که بیش از ۱۵ میلیارد دلار ارز در کشور گرفته شده است که ۲۲۰ میلیون در حوزه موبایل بوده است.


بیشتر بخوانید: استعلام ارز تخصیص یافته به گوشی‌های تلفن همراه


اشد مجازات برای سوءاستفاده کنندگان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اشد مجازات برای سوءاستفاده کنندگان تاکید کرد و ادامه داد که دولت با کسی تعارف ندارد و سوءاستفاده کنندگان مجازات می شوند و باید پول هایی که از جیب مردم رفته است برگردد.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر