;
coinex

قابلیت های جدید ارسال ایمیل در ویندوز ۱۰ ؛ نوشتن ایمیل با دستخط خود

قابلیت های جدید ارسال ایمیل در ویندوز 10 در اختیار کاربران قرار می گیرد. کاربران می توانند از طریق قلم استایلوس و با دستخط خود ایمیل بنویسند و ارسال کنند.

به گزارش تکراتو، مایکروسافت مفهوم جدیدی به نگارش ایمیل اضافه کرده که کاربران می توانند از طریق آن به سبک دوران ماقبل دیجیتال پیام های خود را با دستخط خود و با قلم الکترونیک بنویسند و ارسال نمایند.

قابلیت های جدید ارسال ایمیل در ویندوز 10

مایکروسافت علاوه بر اینکه این قابلیت جدید را به ایمیل ها اضافه کرده، امکان افزودن اطلاعات قرارهای کاری به برنامه تقویم ویندوز را نیز فراهم کرده است. این ویژگی جدید ارائه شده توسط مایکروسافت باعث می شود تا استفاده از برنامه میل برای پیشبرد امور حرفه ای و تجاری نیز آسان شود.

استفاده از این خدمات فعلا تنها برای برخی از کاربران مایکروسافت امکان پذیر است ولی در آینده در اختیار طیف گسترده تری از کاربران قرار خواهد گرفت. پاک کردن و تغییر دادن متن نامه ها، رنگ جوهر، خط کشیدن در زیر بخش های مهم متن و غیره از جمله قابلیت های این خدمات جدید است که به زودی کاربران می توانند از آنها استفاده کنند.

.

منبع: digitaltrends

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر