;
coinex

بازگشت تعادل به بازار تلفن همراه تا 10 روز دیگر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از بازگشت تعادل به بازار تلفن همراه داد. به گفته وی تا ۱۰ روز دیگر این بازار متعادل می‌شود.

به گزارش تکراتو، محمد جواد آذری جهرمی پیش بینی کرده است که حداکثر تا ۱۰ روز دیگر، بازار گوشی تلفن همراه در کشور به حالت تعادل خواهد رسید. وی در ادامه به وجود احتکار در بازار فعلی گوشی تلفن همراه، اشاره کرد و علت مشکلات موجود را این موضوع دانست.


بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: اشد مجازات برای سوءاستفاده کنندگان در نظر گرفته می شود


بازگشت تعادل به بازار تلفن همراه

آذری جهرمی در مورد پیش بینی وضعیت کاهش قیمت موبایل و افزایش این کالا در بازار کشور بیان نمود که درحال حاضر در بازار گوشی موبایل، احتکار وجود دارد و کمبود این تجهیزات در بازار باعث شده تا مشکلات و قیمت گوشی ها نیز افزایش یابد.

وزیر ارتباطات ادامه داد که شرایط فعلی را عده ای سودجو به وجود آورده اند و فعالیت آنها باعث قیمت ها افزایش یافته و توانایی خرید مردم پایین آید. در چنین شرایطی مردم هم تمایلی به خرید گوشی نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید: تعطیلی بازار علاءالدین و چارسو ؛ اعتراض مغازه داران به نرخ دلار


جهرمی در پایان تاکید کرد که مردم اعتمادی به شرایط فعلی بازار موبایل و قیمت ها ندارند اما یک هفته تا ۱۰ روز دیگر می توان شاهد بازگشت تعادل به بازار تلفن همراه بود.

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر