;
coinex

ساخت کانال در واتساپ ؛ امکان تبدیل گروه به کانال فراهم شد

ساخت کانال در واتساپ فراهم شد. آنگونه که گفته شده این اپلیکیشن پیام رسان امکان جدیدی برای تبدیل گروه به کانال ارائه کرده است.

به گزارش تکراتو، واتساپ مکانیزم کنترلی تازه ای را برای مدیران گروه ها ارائه کرده است. از طریق این قابلیت ادمین ها می توانند محدودیت هایی را اعمال کنند تا سایر افراد گروه امکان ارسال پیام را نداشته باشند. در واقع امکان تبدیل گروه به کانال فراهم شده است.

ساخت کانال در واتساپ

با این رویکرد تغییراتی چشم گیر در ماهیت عضویت در گروه های واتس اپ ارائه خواهد شد. این فوروم های مجازی از محلی برای گفتگو میان اعضا به جایی برای دریافت بیانه های مختلف تبدیل شده اند.

این قابلیت جدید روشی نوین برای اعطای کنترل بیشتر به مدیران گروه ها است. ماه گذشته بود که واتس اپ مجموعه ای از امکانات جدید دیگر را هم در اختیار کاربرانش قرار داد؛

از جمله این قابلیت ها می توان به امکان اضافه کردن توضیحات تکمیلی در خصوص اهداف، موضوعات قابل بحث و دستورالعمل های عضویت در گروه ها توسط ادمین ها و همیشگی شدن عضویت ادمین ها در گروه هایی که خودشان راه اندازی کرده اند، اشاره نمود.

قابلیت های مختلف این پیام رسان نیز روز به روز در حال افزایش است.

.

منبع: venturebeat

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر