;
coinex

ارائه بیمه تامین اجتماعی به کسب و کارهای مجازی و حتی بازی سازان داخلی

معاون بیمه سازمان تامین اجتماعی از ارائه بیمه تامین اجتماعی به کسب و کارهای مجازی و حتی صاحبان بازی‌های رایانه‌ای خبر داد.

به گزارش تکراتو، محمدحسن زدا اظهار کرد که سازمان تامین اجتماعی با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی، برنامه‌هایی دارد و می خواهد از فعالان عرصه فضای مجازی و شرکت‌های نوپا مانند استارتاپ‌ها حمایت کند و خدمات بیمه به آنها ارائه دهد.

زدا ادامه داد که سازمان تامین اجتماعی نمی‌تواند در قبال درخواست‌های شاغلین کسب و کار‌های مرتبط با استارتاپ‌ها و آینده نیروی کار شاغل و خانواده آنان بی تفاوت باشد. قرار است این افراد شناسایی شوند و اطلاعات آن‌ها در اختیار تامین اجتماعی قرار گیرد.

ارائه بیمه تامین اجتماعی به کسب و کارهای مجازی

معاون بیمه سازمان تامین اجتماعی در ادامه صحبت هایش در مورد ارائه بیمه تامین اجتماعی به کسب و کارهای مجازی اظهار داشت که در صورتی که این افراد، پس از شناسایی به تامین اجتماعی معرفی شوند، در قالب بیمه‌های توافقی با آن‌ها کار خواهد شد.

وی ادامه داد که در یکی از استان‌های کشور کانونی برای بازی‌های رایانه‌ای راه اندازی شده و از آنجایی که بیشتر این افراد در خانه فعالیت دارند، قرار شد آن‌هایی که در خانه در فضای مجازی فعالیت دارند، از طریق این کانون شناسایی و به سازمان تامین اجتماعی معرفی شوند تا تحت پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گیرند.

سازمان تامین اجتماعی برای این افراد به صورت فردی، بدون فعالیت در کارگاه یا بدون کد کارگاهی، بیمه توافقی ارائه می کند.

زدا در ادامه در مورد مشکلات مربوط به کسب و کار‌های فضای مجازی سخن گفت و اعلام کرد که اتحادیه فروشگاه‌های مجازی، مجمع امور صنفی کشور و برخی استارتاپ‌ها مدعی هستند که خودشان بنیانگذار تشکیل این گروه‌ها هستند. وی ادامه داد که سازمان تامین اجتماعی مایل است همه این افراد را تحت پوشش قرار دهد و سعی دارد کسب و کار‌هایی را که دامنه پوششی آن‌ها وسیع تر است، به عنوان صنف بپذیرد و بیمه کند.

خدمات تامین اجتماعی برای سازمان ها

سازمان تامین اجتماعی حدود ۴۲ میلیون نفر بیمه شده و مستمری بگیر دارد و ۱۸ نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به افراد زیر پوشش ارائه می‌دهد. این سازمان دارای مراکز مختلف بیمه‌ای و درمانی است و ۳۵۶ بیمارستان و درمانگاه تامین اجتماعی بخش قابل توجهی از خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان را به صورت رایگان تامین می‌کند.

بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی دارای ۴۸۰ شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه‌ای این سازمان از طریق این واحد‌ها به جامعه تحت پوشش ارائه می‌شود. همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات تامین اجتماعی، شعب اقماری و کارگزاری‌های این سازمان نیز به عنوان واحد‌های وابسته به شعب، مشغول فعالیت هستند.

.

منبع: asriran

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر