;
coinex

اعلام شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک در تیرماه 97

شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد. خریداران این محصول می توانند  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش تکراتو، خریداران هایما S7 توربو اتوماتیک می توانند در طرح پیش فروش دو مرحله‌ای (مشارکت در تولید) این خودرو که از روز یکشنبه مورخ 97/04/10 آغاز می شود، تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام کنند.

هایما S7 توربو محصولی است از شرکت خودروسازی هایما (Haima) چین که از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی فاو یا FAW به حساب می‌آید. این شرکت در سال ۱۹۹۲ میلادی در بخش هاینان (Hainan) تاسیس گردید و با همکاری شرکت ژاپنی مزدا، تولید نمونه‌های شاسی بلند را آغاز نمود. در سال ۲۰۰۶ نیز این شرکت به مالکیت فاو درآمد ولی هنوز هم از تکنولوژی مزدا در تولیدات خود استفاده نمود. نام هایما نیز برگرفته از دو کلمه هاینان – مزدا است.

این خودرو دارای طراحی بدنه مناسب، موتور و پیشرانه قوی ، انواع تجهیزات و امکانات ایمنی و کمکی رانندگی و تجهیزات و امکانات رفاهی و سرگرمی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های این خودرو به لینک زیر مراجعه نمایید.


بیشتر بخوانید: بررسی و مشخصات فنی هایما S7 توربو مدل ۹۷ ، شاسی بلند جدید ایران خودرو


شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک

  • زمان فعال سازی بخشنامه مربوط به شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک ، ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 97/04/10 خواهد بود.
  • در این بخشنامه، امکان صلح تا یک مرتبه و خرید انصرافی وجود دارد.

شرایط پیش فروش هایما S7 توربو اتوماتیک در تیرماه 97

آخرین اخبار خودرو را با تکراتو دنبال کنید

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: iranjib

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر