;
coinex

اطمینان از مشاهده پست ها در اینستاگرام با یک ویژگی جدید

اطمینان از مشاهده پست ها در اینستاگرام فراهم شد. این شبکه قابلیتی جدید ارائه کرده که از طریق آن می توان نسبت به مشاهده تمام پست ها مطمئن بود.

به گزارش تکراتو، اطمینان از مشاهده پست ها یک ویژگی جدید در اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی برای بازخورد و احساسات کاربران درباره‌ی کیفیت سرویس‌هایش اهمیت بسیاری قائل است و حتی بر اساس این نظرات، قابلیت‌های جدیدی در اختیار آنها قرار می‌دهد.


بیشتر بخوانید: نسخه کم حجم اینستاگرام (Instagram Lite) منتشر شد


اطمینان از مشاهده پست ها در اینستاگرام

اینستاگرام دو سال پیش تصمیم گرفت از سیستم الگوریتمی خاصی برای نمایش پست‌ها بهره بگیرد. پس از آن دیگر پست‌ها بر اساس زمان به نمایش در نمی‌آمدند بلکه این سیستم بود که تصمیم می‌گرفت کدام پست اول نشان داده شود. این نوع نمایش پست باعث نارضایتی کاربران شد و در ادامه اینستاگرام روش جدیدی ارائه کرد.

سیستم نمایش الگوریتمی پس از اینکه اینستاگرام توسط فیسبوک خریداری شد، به آن اضافه گردید. در این سیستم، پست ها بر اساس اولویت زمانی نشان داده نمی شوند بلکه پست های حساب های کاربری محبوب یا پست های تبلیغاتی، بالاتر از جدیدترین پست ها دیده می شوند که این روش نیز باعث نارضایتی کاربران شد.

روش جدید اینستاگرام برای اطمینان از مشاهده پست ها به سود بسیاری از برند‌ها و نهاد‌های تبلیغاتی است، بنابراین این سیستم یاد شده تغییر نکرده است. در این روش جدید که برای اطمینان از مشاهده پست ها ارائه شده، اگر کاربر تمامی پست‌های جدید انتشار یافته را مشاهده کند با پیغام You’re All Caught Up  (به معنی شما همه چیز را مشاهده کرده‌اید) مواجه خواهد شد.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند تا زمانی که به این پیغام برخورد نکرده، فعالیت خود را ادامه داده تا تمامی پست‌های پروفایل‌های محبوب خود را ببیند. مشاهده‌ی این پیام بدین معنی است که کاربر تمامی پست‌های منتشر شده توسط دوستان و پروفایل‌های مورد علاقه‌اش در طول ۴۸ ساعت گذشته را مشاهده کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر