coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسپایدرمن یتیم شد ؛ خالق مرد عنکبوتی درگذشت

خالق مرد عنکبوتی در سن در ۹۰ سالگی درگذشت. استیو دیتکو شخصی بود که توانست با طرح‌های خارق العاده‌ خود به بسیاری از تصورات و قهرمان‌های افسانه‌ای مانند اسپایدرمن جان دهد.

هنرمند طراح افسانه‌ای و خالق اسپایدرمن در سن ۹۰ سالگی درگذشت. خبر مرگ وی دیر منتشر شد، اما این مسئله عجیب نیست؛ زیرا استیو در اوج فعالیت‌هایش هم علاقه‌ای به جلب توجه نداشت و حاضر نبود با رسانه‌ها مصاحبه کند.

درگذشت خالق مرد عنکبوتی

خالق مرد عنکبوتی درگذشت

خالق مرد عنکبوتی فردی خجالتی بود، اما فعالیت کاری وی تحت تاثیر قرار نگرفته بود. وی موفق شد که تاثیرات زیادی در طراحی و شکل بسیاری از کاراکتر‌ها بگذارد. از دیگر شخصیت‌های مارول که توسط دیتکو طراحی شده‌اند، می‌توان به دکتر استرنج، گرین گابلین، گوئن استیسی (نامزد اسپایدرمن) و لیزارد اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳ : تعطیلات تابستانی هفته آینده اکران خواهد شد


او پس از گذشت چند سال از فعالیتش در مارول، با استن لی درباره‌ی اسپایدرمن به مشکل خورد؛ چراکه لی معتقد بود او تنها خالق این کاراکتر است. این مسئله موجب شد تا دیتکو به کمپانی رقیب یعنی دی سی کمیکز نقل مکان کند و فعالیتش را در این کمپانی ادامه دهد. این تغییر مکان باعث شد تا کاراکتر‌های خارق العاده‌ی جدیدی نظیر کاپیتان اتم، بلو بیتل و … خلق شوند.

خالق مرد عنکبوتی تا آخرین لحظات عمرش به طراحی و خلق کاراکتر‌های جدید در آپارتمان خود واقع در منهتن نیویورک مشغول بوده است.

.

منبع: cnet

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر