;
coinex

گزارش مالی ماهانه اچ تی سی نشان از بیشترین کاهش درآمد در دو سال اخیر دارد

گزارش مالی ماهانه اچ تی سی در ماه ژوئن سال جاری میلادی، نشان می دهد که این کمپانی برای چندمین ماه متوالی دچار ضرر هنگفتی شده است.

به گزارش تکراتو، بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند اچ تی سی در این ماه شرایط بهتری را تجربه کند که اینگونه نبود و این کمپانی باز هم دچار ضرر شد.

گزارش مالی ماهانه اچ تی سی

گوشی U12 پلاس جدیدا توسط این کمپاین روانه بازار شده است. همچنین اچ تی سی هدست Vive Pro را نیز عرضه کرده که به نظر می رسید برای این کمپانی افزایش درآمد به همراه داشته باشد، اما اینگونه نبود و این کمپانی کمترین میزان درآمد ماهانه در دو سال اخیر را ثبت کرد.


بیشتر بخوانید: اخراج کارکنان اچ تی سی ؛ یک چهارم از کل کارکنان اخراج می شوند


مجموع درآمد این شرکت تایوانی در این ماه به مبلغی معادل 73.15 میلیون دلار رسید که به عبارتی معادل با کاهش 67.64 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال 2017 (با میزان 226.1 میلیون دلار) بود. همچنین میزان درآمد اخیر، از ماه مارس سال 2016 نیز بی سابقه بوده است. میزان درآمد ماه ژوئن نسبت به ماه مه هم کاهشی 9 درصدی را تجربه کرده است.

پیش از این اعلام شد که اچ تی سی قصد دارد معادل با یک چهارم از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان اخراج کند؛ بنابراین به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد از این طریق به مقابله با مشکلات موجود بپردازد.

.

منبع: phone Arena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر