;
coinex

هواوی میت 20 ؛ پرچم‌داری قدرتمند با ویژگی‌هایی جذاب [تماشا کنید]

هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) خانواده‌ی پرچمدار سال 2018 کمپانی چینی هواوی خواهد بود و در این مطلب با نمایش یک ویدئوی دیدنی به مرور ویژگی‌های جذاب احتمالی این دستگاه خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید.

پرچمداران سری میت کمپانی هواوی را می‌توان بهترین محصولات این شرکت دانست. از همان روزی که این شرکت هواوی میت 7 را به بازار عرضه کرد، حدس می‌زدیم که این آغاز یک مسیر پر افتخار خواهد بود و همین گونه هم شد. پرچمداران سری میت، همگی تا به امروز محصولات به روز، جذاب و قابل احترامی بوده‌اند، اما اکنون می‌خواهیم به طراحی و ویژگی‌های احتمالی خانواده‌ی هواوی میت 20 نگاهی داشته باشیم و ببینیم امسال چه محصولی در انتظارمان خواهد بود.

ویژگی‌های هواوی میت 20

هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) خانواده‌ی پرچمدار سال 2018 کمپانی چینی هواوی خواهد بود

بر اساس شنیده‌ها و اخبار، این خانواده همانند سری میت 10 در دو نسخه‌ی استاندارد و Pro روانه‌ی بازار خواهند شد و طبیعتا قرار است میت 20 پرو شما را بیشتر مجذوب خود کند. اولین ویژگی جذاب این محصول بر اساس شنیده‌ها نمایشگر 6.9 اینچی آن خواهد بود که حقیقتا در مقایسه با محصول جدید ویوو نکس اس که نمایشگر 6.6 اینچی دارد و حتی سری نوت سامسونگ نیز یک صفحه نمایش عظیم به حساب می‌آید.

اما مطابق انتظار قرار نیست با بزرگ‌تر شدن نمایشگر، گوشی هوشمند شما نیز بیش از اندازه بزرگ شود و بدین منظور هواوی بدنبال راهکاری برای هرچه فشرده‌تر کردن این محصول بوده است. در همین راستا گواهی ثبت اختراعی که به تازگی از طرف کمپانی هواوی فاش شده، نشان می‌دهد که این شرکت تصمیم دارد با مهار کردن صفحه نمایش در بالا و پایین شاسی فاصله‌ی نمایشگر با لبه‌های کناری را به طور از بین ببرد.

ویژگی‌های هواوی میت 20

با فاصله‌ی کوتاهی نسبت به منتشر شدن این گواهی اختراع، تصویری از مدل استاندارد میت 20 در فضای آنلاین فاش شد که هردو شایعه‌ی قبلی یعنی نمایشگر 6.9 اینچی و از بین رفتن حاشیه‌های کناری نمایشگر دستگاه را تایید می‌کرد. حتما توجه داشته باشید که تصویر فاش شده مربوط میت 20 پرو نیست و این یعنی می‌توان امیدوار بود که میت 20 پرو در زمینه‌ی نسبت نمایشگر به بدنه از چیزی که در تصویر مشاهده خواهید کرد نیز جذاب‌تر باشد.


بیشتر بخوانید: بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟


در مورد باتری محصولات جدید خانواده‌ی میت هواوی نیز می‌توان اطمینان داشت که مانند محصولات سال گذشته‌ی این سری، میت 20 نیز حداقل از یک باتری 4000 میلی‌آمپری قدرتمند و مجهز به شارژ فوق سریع هواوی بهره‌مند باشد. هرچند که می‌توان امیدوار بود همانطور که هواوی امسال حجم باتری پرچمداران سری P خود را افزایش داده، این اتفاق در مورد پرچمداران سری میت این کمپانی نیز رخ دهد و باتری سری میت 20 را نیز با حجمی بیشتر از 4000 میلی‌آمپر ساعت روانه‌ی بازار کند.

چیپست پردازنده‌ی میت 20 استاندارد و پرو نیز به احتمال فراوان کایرن 980 خواهد بود و از آن جایی که هواوی گوشی‌های هوشمند نسل جدید خود را معمولا در پایان سال رونمایی می‌کند، انتظار می‌رود این چیپست برای رقابت با اسنپدراگون 845 آماده شده باشد. همچنین به احتمال بسیار زیاد علاوه بر بهبود عملکرد این پردازنده، بهبود عملکرد سیستم هوش مصنوعی هواوی نیز مورد انتظار است و با توجه به اختصاصی بودن چیپست‌های کایرن در محصولات این کمپانی امکان کپی برداری از این توانایی در محصولات دیگر شرکت‌ها نیز به حداقل می‌رسد.

ضمنا شنیده شده که چیپست جدید هواوی با فناوری پیشرفته‌ی 7 نانومتری تولید خواهد شد که اگر این خبر به حقیقت تبدیل شود یعنی هواوی گام بسیار مهمی برای رقابت با چیپست‌های جدید اسنپدراگون و سامسونگ که با فناوری 10 نانومتری تولید می‌شوند، برداشته است و علاوه بر قدرت این چیپست‌ها، مصرف باتری بهینه‌تری نیز خواهند داشت.

در بخش دوربین نیز می‌توان پیش‌بینی کرد که هواوی میت 20 پرو نیز همانند هواوی پی 20 پرو به یک دوربین سه گانه‌ی بسیار جذاب و قدرتمند مجهز خواهد شد. ضمنا گفته شده که این محصول همانند میت 10 پرو از جک هدفون و شارژ بی‌سیم بی‌بهره خواهد بود ولی در عوض این احتمال نیز عنوان شده که حافظه‌ی داخلی این محصولات به 256 گیگابایت ارتقاء خواهد یافت.


بیشتر بخوانید: بررسی دوربین سه گانه هواوی پی 20 پرو


اکنون بیش از این شما را منتظر نگه نمی‌داریم و دعوت می‌کنیم ویدئوی ویژگی‌های جذاب هواوی میت 20 را به تماشا بنشینید و به ما بگویید آیا شما هم برای معرفی این محصول هیجان‌زده هستید؟

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: youtube

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر