;
coinex

برنامه خاموشی برق تهران ؛ زمانبندی قطعی برق پایتخت اعلام شد

برنامه خاموشی برق تهران بالاخره مشخص شد. پیش از این خاموشی ها به صورت ناگهانی بود که این مسئله اعتراض و نارضایتی مردم را باعث شده بود.

به گزارش تکراتو، زمانبندی قطعی برق اعلام شده است. البته این زمان بندی احتمالی است و در صورتی که بار شبکه افزایش یابد، اعمال خواهد شد؛ بنابراین در صورتی مصرف برق توسط مردم کنترل شده باشد و همه برای کاهش مصرف برق تلاش کنند، ممکن است این برنامه خاموشی اصلا اعمال نشود.


بیشتر بخوانید: همراهی مردم باعث کاهش مصرف برق در کشور شد


از هفته قبل به دلیل افزایش دمای هوا و گرم شدن آن، خاموشی های مکرری در کشور اتفاق افتاده است. این امر باعث جیره بندی برق در کشور شد. البته چون خاموشی ها ناگهانی و بدون اطلاع رسانی انجام می شد، بسیاری از مردم در این مورد اعلام نارضایتی کردند و خواهان انتشار جدول زمانبندی قطعی برق شدند.

اعلام برنامه خاموشی برق تهران

برنامه خاموشی برق تهران

پیش از اعلام برنامه خاموشی برق تهران ، سایر استان ها نسبت به انتشار جدول زمانبندی قطعی برق اقدام کرده بودند. در ادامه شرکت توزیع نیروی برق تهران، با وجود اینکه اعلام کرده بود هیچ خاموشی برنامه ریزی شده ای وجود ندارد، در پی خاموشی‌های مکرر و افزایش درجه حرارت، برنامه زمانبندی قطعی برق تهران در مناطق مختلف را منتشر کرد.

در این اطلاعیه که مربوط به برنامه خاموشی برق تهران است، اعلام شده که شرکت برق با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پایداری دما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم‌های سرمایشی و به تبع آن افزایش بار شبکه و نیز عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان، ناگزیر به اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه، در برخی ساعات شده است.


بیشتر بخوانید:  اعلام زمان بندی قطعی برق در کشور خواسته مردم است


همچنین زمان اعمال خاموشی‌ها کاملا احتمالی بوده و پیش‌بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش‌بینی انجام شده باشد. حتی درصورت صرفه‌جویی از سوی مشترکان، ممکن است برنامه خاموشی برق تهران اصلا در نظر گرفته نشود و نیازی به خاموشی نباشد.

این شرکت از مشترکان فهیم خود انتظار دارد با تنها ۱۰ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف، یعنی ۱۲ الی ۱۷ و ۲۰ الی ۲۳ و انتقال مصارف غیرضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برنامه خاموشی برق تهران را دانلود کنید.

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدا لعنتتون کنه

    پاسخ