;
coinex

تصاویری از کاور محافظ گوشی شیائومی می مکس 3 ؛ طراحی جدید و دوربین دوگانه

گوشی شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) شیائومی در این ماه رونمایی می‌شود، با این حال هنوز مشخص نیست که این محصول در چه تاریخی وارد بازار می‌گردد.

تاییدیه‌ای که اخیرا توسط سازمان تنا منتشر شده ظاهر این گوشی هوشمند را نشان داده است. در این خبر تعدادی عکس از یک کاور محافظ پلی اورتان (TPU‌) شفاف را که برای می مکس 3 طلاحی شده است، مشاهده می‌کنید. این تصاویر هم تایید می‌کنند که شیائومی تغییراتی را در سبک طراحی این گوشی هوشمند نسبت به مدل می مکس 2 اعمال کرده است.

می مکس 3

براساس عکس‌های منتشر شده می‌توان گفت؛ برجسته‌ترین تغییری که در سبک طراحی این گوشی هوشمند اعمال شده، مجهز شدن این محصول به یک دوربین دوگانه اصلی است. ظاهرا اسکنر اثر انگشت می مکس 3 شیائومی هم مانند اسکنر اثر انگشت می مکس 2 در پشت این گوشی میان رده قدرتمند قرار دارد.

می مکس 3

در گوشه لبه بالایی کاور می مکس 3 یک بریدگی برای پورت جک 3.5 میلی‌متری هدفون دیده می‌شود. یک بریدگی هم برای سنسور مادون قرمز در مرکز لبه بالایی کاور ایجاد شده است. براساس برش‌های موجود در دیواره جانبی سمت راست این کاور هم می‌توان گفت که غلتانک صدا و کلید پاور گوشی هم در این قسمت قرار می‌گیرند. ظاهرا یک پورت یو اس بی نوع سی و چند اسپیکر هم در قسمت پایین می مکس 3 وجود دارد.

می مکس 3

عکس‌های منتشر شده از کاور محافظ می مکس 3 نشان می‌دهند که جز یک دوربین دوگانه اصلی تفاوت بسیار برجسته‌ای از نظر طراحی بین این گوشی هوشمند و می مکس 2 وجود ندارد. براساس گزارش‌های جدید و عکسی که از جعبه مکس 3 منتشر شده، به نظر می‌رسد که اندازه بزرگی دارد.

مشخصات شیائومی می مکس 3

جزئیات موجود در لیست منتشر شده توسط تنا از این امر حکایت می‌کنند که این گوشی هوشمند به یک نمایشگر 6.99 اینچی فول اچ دی پلاس بدون ناچ با نسبت تصویر 18 به 9 مجهز است. این احتمال وجود دارد که شیائومی در ساخت این محصول از پردازشگر اسنپدراگون 636 یا اسنپدراگون 632 استفاده کرده باشد. علاوه بر این انتظار می‌رود که سازنده مشهور چینی می مکس جدیدش را با رم‌های 3، 4 و 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 32، 64 و 128 گیگابایتی عرضه کند.

احتمالا دوربین دوگانه اصلی گوشی قدرتمند می مکس 3 از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است و توسط یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌شود. سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو، جدیدترین نسخه از رابط کاربری MIUI و یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند هستند.

این احتمال وجود دارد که می مکس 3 در یک مدل پیشرفته هم با پسوند پرو (Pro) و رم 6 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه شود. این مدل احتمالا قیمتی در حدود 257 دلار دارد. شیائومی در ساخت گوشی می 8 اس ای خود هم از پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 710 استفاده کرده است.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر