;
coinex

سرفیس گو معرفی شد؛ کوچک‌ترین، سبک‌ترین و ارزان‌ترین تبلت سرفیس

مایکروسافت سرفیس گو (Surface Go) معرفی شد؛ این محصول 2 در 1 کاملا جدید، سبک‌ترین و ارزان‌ترین تبلت سرفیس مایکروسافت است.

سرفیس گو به یک نمایشگر 10 اینچی مجهز است و جمع و جورترین و ارزان‌ترین تبلت سرفیس مایکروسافت بوده که تا به امروز توسط این غول تکنولوژی عرضه شده است. این محصول هیبریدی تنها 8.3 میلی‌متر ضخامت و 521 گرم وزن دارد.

نمایشگر این تبلت از نوع پیکسل سنس (PixelSense) است و از نسبت تصویر 3 به 2 بهره می‌برد. سرفیس گو توانایی پشتیبانی از قلم سرفیس پن (Surface Pen) را نیز دارد. علاوه بر این می‌تواند مانند سایر اعضای خانواده دستگاه‌های سرفیس به صفحه کلید تایپ کاور (Type Covers) متصل شده و نقش یک لپ تاپ را برای کاربرش ایفا کند.

مشخصات مایکروسافت سرفیس گو

سازنده مشهور آمریکایی در ساخت این محصول از پردازشگر اینتل پریمیوم گلد 4415Y با یک طراحی بدون فن استفاده کرده و گفته است که این تبلت می‌تواند با یک بار شارژ کامل، 9 ساعت روشن بماند. سرفیس گلد با رم‌های 4 و 8 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64 گیگابایتی eMMC و 128 و 256 گیگابایتی SSD عرضه می‌شود.

شما می‌توانید ظرفیت حافظه داخلی این تبلت را با یک کارت حافظه میکرو SD تا 1 ترابایت افزایش دهید. سرفیس جدید مایکروسافت توانایی پشتیبانی پورت یو اس بی نوع سی را دارد و یک دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی را نیز به همراه قابلیت ویندوز هلو (Windows Hello) در اختیار شما می‌گذارد.

مایکروسافت سرفیس گو

تبلت سرفیس گو از تاریخ 11 مرداد (2 اوت) وارد بازار می‌شود، اما شما می‌توانید هم اکنون این محصول را با قیمت 399 دلار پیش خرید کنید. صفحه کلید تایپ کاور این تبلت به طور جداگانه عرضه می‌شود و 99 دلار قیمت دارد. در کنار این محصول، مایکروسافت یک کیبورد خاص را هم با نام آلکانتارا (Alcantara) با قیمت 129 دلار در اختیار کاربرانش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت های اندرویدی ؛ کدام تبلت را بخریم؟

ارزانترین تبلت سرفیس برای کاربردهای آموزشی ساخته شده است و سیستم عامل ویندوز 10 را در حالت اس مد (S Mode) اجرا می‌کند از این رو شما تنها می‌توانید نرم افزارهای موجود در مایکروسافت استور را بر روی این دستگاه نصب کنید. مدلی از سرفیس گو که در این مطلب معرفی شده است تنها توانایی پشتیبانی قابلیت اتصالی وای فای را دارد. با این حال مایکروسافت گفته است که در سال میلادی جاری مدل LTE SKU این محصول را هم ارائه می‌کند.

پانوس پنی، مدیر بخش محصولات مایکروسافت، در مورد سرفیس گو مطلب زیر را اعلام کرده است:

زمانی که در حال طراحی سرفیس گو بودیم این سوال را از خود پرسیدیم که کاربران از یک سرفیس 10 اینچی چه انتظاراتی دارند. باید محصولی را ارئه می‌کردیم که کاربردی و سبک وزن باشد و بیشتر کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. سرفیس گو در قالب کوچک‌ترین، اقتصادی‌ترین و سبک‌ترین سرفیس مایکروسافت این ویژگی‌ها را در کنار چندین قابلیت دیگر در اختیار شما می‌گذارد.

مایکروسافت سرفیس گو

در حال حاضر کاربران علاقمند به این تبلت می‌توانند آن را در چندین کشور پیش خرید کنند. مایکروسافت گفته است که محصول جدیدش را به زودی در ژاپن، سنگاپور، کره، تایوان، مالزی، تایلند، هنگ کنگ و چین هم عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر