;
coinex

بهترین تبلت های 2024 ؛ راهنمای خرید تبلت برای بودجه‌ها و سلیقه‌های مختلف

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین تبلت های 2024 بپردازیم. انتظار می‌رود در سال 2024 شاهد محصولات بسیار جذابی در دسته تبلت‌ها باشیم.

تبلت‌ها از آن دست محصولات دیجیتالی هستند که شاید شمار کاربران‌شان در حد گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها نباشد؛ اما همچنان بخش مهمی از بازار دستگاه‌های هوشمند دیجیتالی را به خود اختصاص داده‌اند و شرکت‌های بزرگ و کوچک به هر دلیلی ترجیح می‌دهند در این بخش فعالیت داشته باشند. اما بهترین تبلت های بازار در سال 2024 کدام مدل‌ها خواهند بود؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین تبلت های 2024

با وجود اینکه چندسالی بود پویایی و تنوع بازار تبلت‌ها افت کرده بود و صرفا برندهای باسابقه قدیمی همچنان در این حوزه فعال بودند، سال 2023 به یک سال عجیب و منشا تحول در دنیای تبلت‌ها بدل شد و علاوه بر حضور برندهای قدیمی، شمار زیادی از برندهای جدید اولین گام‌های خود در دنیای تبلت‌ها را برداشتند.

در سالی که خبری از آیپدهای جدید نبود و اپل معرفی تمام آیپدهای جدید را به 2024 موکول کرد، درکنار گلکسی تب‌های جذاب سامسونگ و نسل جدید شیائومی پد، شاهد رونمایی از نخستین تبلت برندهای وان‌پلاس، اوپو، ویوو، ریلمی و حتی ردمجیک بودیم! حتی آنر هم در سال 2023 وارد بازار تبلت‌ها شد و حالا شاهد تنوع به مراتب بیشتری، حداقل در بخش اندرویدی بازار تبلت‌ها هستیم.

با توجه به این مهم و در صورتی که این روند برای 2024 ادامه داشته باشد، باید انتظار معرفی شمار قابل توجهی تبلت‌های جدید را داشته باشیم که همگی می‌توانند از بهترین تبلت های 2024 باشند. البته توجه داشته باشید که همه بهترین تبلت‌های 2024 تبلت‌های جدید نیستند و برخی از محصولات 2023 نیز در شمار بهترین‌های سال جدید جای می‌گیرند. اما این محصولات کدامند و احتمالا با چه مشخصاتی از راه می‌رسند؟

آیپدهای 2024

بهترین تبلت های 2024
بهترین تبلت های 2024

یکی از مهمترین اتفاقات 2023 در دنیای تبلت‌ها این بود که اپل برخلاف همه سالیان قبل امسال هیچ تبلت جدیدی معرفی نکرد تا عرضه آیپدهای جدید که از بهترین تبلت های اپل 2024 به شمار می‌رود به سال میلادی جدید موکول شود و جدیدترین تبلت‌های اپل همان مدل‌های 2022 باقی بمانند.

البته انتظار می‌رود در همین اوایل سال 2024 شاهد معرفی آیپدهای جدید به عنوان شماری از گرانترین تبلت های 2024 باشیم. در حال حاضر جزئیات خاصی از مشخصات فنی تبلت‌های جدید اپل نمی‌دانیم اما انتظار بر این است که آیپدهای پرو 11 و 13 اینچی با پردازنده M3 و نمایشگر اولد عرضه شوند و آیپد ایر و آیپد مینی با تراشه M2 یا اپل A16.

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که طبعا اپل بایستی تبلت‌های جدید خود را با درگاه و کابل USB-C عرضه کند. مشخصا در حال حاضر از وضعیت قیمت تبلت‌های جدید نیز بی‌اطلاعیم. طبیعتا می‌توان تبلت‌های جدید اپل را با قدرت سخت‌افزاری مناسبی که دارند در شمار بهترین تبلت گیمینگ نیز قرار داد.

گلکسی تب اکتیو 5

بهترین تبلت های سامسونگ 2024

در تمام سالیان اخیر سری تبلت‌های اکتیو سامسونگ به عنوان محصولات مقاوم و سخت‌جان برای استفاده‌های صنعتی و غیرعادی طرفداران زیادی داشته‌اند.

در واقع اگر به دنبال مقاوم‌ترین تبلت‌ها در سال 2024 باشید باید یکی از گزینه‌های شما جدیدترین تبلت سری اکتیو سامسونگ باشد و در حال حاضر انتظار بر این است که این مدل جدید بنابر شیوه نامگذاری سامسونگ با نام گلکسی تب اکتیو 5 در اوایل سال میلادی جدید و به عنوان یکی از بهترین تبلت های 2024 از راه برسد.

از مشخصات احتمالی و جزئیات قیمت‌گذاری این تبلت اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالا با یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

شیائومی پد 7 پرو

بهترین تبلت های شیائومی 2024

کمپانی چینی شیائومی که محصولات بسیار متنوعی عرضه می‌کند و در سالیان اخیر بیشتر به خاطر گوشی‌های خود در رده‌های قیمتی مختلف معروف است، از دو سال پیش و با معرفی سری تبلت‌های شیائومی پد 5 پرو گام‌های جدی‌تر در دنیای تبلت‌ها برداشت.

با معرفی تبلت جذاب پد 6 پرو ، انتظار بر این است که یکی از بهترین تبلت های شیائومی 2024 سری تبلت‌های شیائومی پد 7 باشد. احتمالا نسخه پرو به عنوان پرچمدار این سری تبلت‌ها با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و صفحه نمایش 144 هرتزی عرضه می‌شود که با این سخت‌افزار می‌تواند بهترین تبلت گیمینگ 2024 باشد.

شایعات حاکی از این است که تبلت شیائومی پد 7 پرو علاوه بر سخت‌افزار قدرتمند، از اسپیکرهای استریو باکیفیت و یک دوربین دوگانه شامل لنزهای اصلی و عمق‌سنج برخوردار خواهد بود تا پکیج کاملی از یکی از بهترین تبلت های 2024 باشد.

آنر پد X9

ارزانترین تبلت های 2024

برند محبوب آنر از زمان جدایی از شیائومی محصولات بسیار جذاب و باکیفیتی معرفی کرده و یکی از مهمترین بخش‌های محصولاتش همین تبلت‌ها بوده‌اند.

با توجه به موفقیتی که آنر پد ایکس 8 کسب کرد، آنر طبیعتا در سال جدید میلادی با تبلت‌ آنر پد X9 از راه می‌رسد که از بهترین تبلت های 2024 خواهد بود.

تبلت‌های آنر چندان سخت‌افزار قدرتمند ندارند اما در عوض از جمله ارزانترین تبلت های 2024 هستند و با مشخصات فنی میان‌رده و میانرده رو به بالا عرضه می‌شوند.

در حال حاضر شایعات موجود حاکی از این است که تبلت جدید آنر با پردازنده اسنپدراگون 685، نمایشگر TFT LCD و اندروید 13 عرضه می‌شود و می‌تواند بهترین تبلت دانش آموزی آنر باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

هواوی میت پد پرو 11

بهترین تبلت های هواوی 2024

کمپانی هواوی هم از جمله برندهای محبوب و موفق در عرضه تبلت‌ها است و در سال 2024 می‌تواند با یک تبلت نسبتا قدرتمند حضور موفقی در بازار داشته باشد.

در حال حاضر شایعات حاکی از این است که هواوی میت پد پرو 11 اینچی که از جمله بهترین تبلت های هواوی 2024 است با نمایشگری با وضوح 2650 در 1600 پیکسل و تراکم پیکسلی274 پیکسل بر هر اینچ از راه می‌رسد. این تبلت احتمالا تنها یک نسخه با 12 گیگابایت رم خواهد داشت اما در بخش حافظه داخلی گزینه‌های متنوعی در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

در بخش دوربین نیز احتمالا تبلت جدید هواوی به عنوان یکی از گرانترین تبلت های 2024 با یک دوربین دوگانه در پنل پشتی متشکل از لنزهای 13 و 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شود در حالی که دوربین سلفی آن در جلو وضوح 16 مگاپیکسلی دارد.

لنووو Xiaoxin پد 2024

گرانترین تبلت های 2024

کمپانی لنوو همیشه شماری از بهترین تبلت های بازار را عرضه کرده است و سال 2024 هم استثنائی بر این قاعده نخواهد بود. چینی‌ها معمولا در سری تبلت‌های Xiaoxin، محصولاتی با کیفیت و قیمت بالا عرضه می‌کنند.

در سال 2024 هم انتظار بر این است که محصولی با یک نمایشگر باکیفیت و نرخ نوسازی بالا عرضه شود که بدنه‌ای تمام فلزی بسیار مقاوم دارد.

در حال حاضر گفته شده که این تبلت در بخش سخت‌افزاری با پردازنده اسنپدراگون 685 از راه خواهد رسید اما ممکن است لنوو تا زمان عرضه در این باره تجدید نظر کند و سخت‌افزار قدرتمندتری به کار ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

مایکروسافت سرفیس پرو 10

بهترین تبلت های بازار

تبلت‌های ویندوزی مایکروسافت در سالیان اخیر به محبوبیت بسیاری رسیده‌اند و سرفیس‌های جدید نیز می‌توانند از بهترین تبلت های 2024 باشند.

معمولا مدل‌های سرفیس پرو که تبلت‌هایی 2 در 1 محسوب می‌شوند را رقبای آیپدهای اپل می‌دانند. این محصولات به لطف ویندوزی بودن و امکان اتصال کیبورد می‌توانند به عنوان لپ‌تاپ نیز مورد استفاده قرار بگیرند و همین مسئله نیز در فروش بالای آن‌ها موثر بوده است.

در حال حاضر جزئیات خاصی از مشخصات فنی و قیمت تبلت‌های جدید مایکروسافت که از بهترین تبلت های بازار خواهند بود نمی‌دانیم اما گزارش‌هایی از عرضه نسخه‌های 11 و 13 اینچی وجود دارد.

ردمی پد 2

بهترین تبلت های 2024

زیربرند ردمی شیائومی نیز از جمله شرکت‌هایی بود که در سال 2023 و در شرایطی که تقریبا همه برندها در حال عرضه یک تبلت بودند، نخستین تبلت خود را با نام ردمی پد رونمایی کرد.

در حال حاضر گفته می‌شود که یکی از بهترین تبلت های شیائومی 2024 تبلت ردمی پد 2 خواهد بود که  احتمالا با پردازنده اسنپدراگون 680 عرضه می‌شود.

این تبلت احتمالا یک نمایشگر 11 اینچی از نوع IPS LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد داشت و ترکیب دوربین آن شامل یک دوربین اصلی 8 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است تا با یکی از بهترین تبلت دانش آموزی 2024 مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i7

بهترین لپ تاپ با پردازنده Core i9

لنوو تب M11

بهترین تبلت های 2024

یکی از جدیدترین تبلت‌های لنوو در سال 2024 تبلت لنوو تب M11 خواهد بود که می‌تواند یکی از ارزانترین تبلت های 2024 باشد. از مشخصات فنی این محصول نمی‌توان با اطمینان حرف زد اما با توجه به اینکه این سری از جمله محصولات ارزان لنوو محسوب می‌شود احتمالا با پرازنده مدیاتک هلیو G88 و 4 گیگابایت رم از راه می‌رسد و بهترین تبلت دانش آموزی لنوو خواهد بود.

در بحث دوربین این مدل احتمالا با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی عرضه می‌شود. در مجموع انتظار می‌رود این مدل یکی از بهترین تبلت های 2024 در دسته ارزانقیمت باشد.

اوپو پد ایر 3

بهترین تبلت دانش آموزی

کمپانی اوپو نیز از جمله پرشمار کمپانی‌های چینی بود که در طول سال 2023 با معرفی تبلت جدید خود با نام اوپو پد ایر 2 توانست جایگاهی هرچند کوچک برای خود در بازار تبلت‌ها دست‌وپا کند.

با توجه به این رویکرد جدید، پیش‌بینی‌ها بر این است که اوپو در سال 2024 با اوپو پد ایر 3 که یکی از بهترین تبلت های 2024 خواهد بود حضور پررنگ‌تری در بازار داشته باشد.

این محصول بنابر شایعات ممکن است با پردازنده مدیاتک هلیو G99 و 6 گیگابایت رم عرضه شود. نمایشگر 11.4 اینچی اوپو پد ایر 2 احتمالا از نوع IPS LCD است و با وضوح بالا و نرخ نوسازی 90 هرتزی عرضه می‌شود.

در بخش دوربین شایعات می‌گویند که هر دو دوربین اصلی و سلفی تبلت جدید اوپو وضوح 8 مگاپیکسلی خواهند داشت. این تبلت همچنین یک باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های 2024

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024

ویوو پد 3

بهترین تبلت گیمینگ

کمپانی ویوو کمی زودتر از رقبایی چون اوپو، وانپلاس و ردمی وارد دنیای تبلت‌ها شد و در نتیجه در سال 2024 انتظار یکی از بهترین تبلت های بازار را از این برند چینی داریم.

ویوو پد 3 که می‌تواند اوج پختگی ویوو در بازار تبلت‌ها باشد به عنوان یکی از گرانترین تبلت های 2024 احتمالا با مشخصات فنی بسیار رده‌بالایی عرضه می‌شود.

در حال حاضر شایعات حاکی از این است که این محصول در سه ماهه نخست 2024 با اندروید 13 و یک نمایشر 12.1 اینچی از راه می‌رسد.

نکته جالب تبلت ویوو پد 3 اما استفاده از پردازنده پرچمدار و بسیار قدرتمند مدیاتک دایمنسیتی 9300 خواهد بود که می‌تواند آن را به قدرتمندترین تبلت اندرویدی، حتی بهتر از شیائومی پد 7 پرو با اسنپدراگون 8 نسل 2 بدل کند. پردازنده پرچمدار ویوو در حال حاضر رقیب مستقیم اسنپدراگون 8 نسل 3 محسوب می‌شود و احتمالا برای اولین بار در تبلت ویوو استفاده می‌شود.

هواوی میت پد مینی

بهترین تبلت های 8 اینچی

یکی از جدیدترین شایعات درباره بهترین تبلت های 2024 عرضه یک مدل تبلت مینی توسط هواوی است. این محصول که احتمالا با نام هواوی میت پد مینی و در شمار سری تبلت‌های میت پد سال جدید هواوی عرضه می‌شود، می‌تواند با نمایشگر 8 اینچی خود یکی از بهترین تبلت های هواوی 2024 باشد.

در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات، قیمت یا زمان عرضه احتمالی این تبلت که از بهترین تبلت های 8 اینچی است نمی‌دانیم اما گفته شده که با مشخصاتی معمولی و قیمتی مناسب، احتمالا یکی از بهترین تبلت دانش آموزی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های ایسوس 2024

بهترین لپ تاپ های لنوو 2024

گلکسی تب S10

بهترین تبلت های سامسونگ 2024

سری تبلت‌های پرچمدار سامسونگ که مانند گوشی‌های پرچمدار این شرکت با حرف S نامگذاری می‌شوند همیشه و در سالیان اخیر از جمله محبوب‌ترین و بهترین تبلت‌ها بوده‌اند.

گلکسی تب اس 10 نیز که در سال 2024 معرفی می‌شود احتمالا به عنوان یکی از قدرتمندترین تبلت‌های بازار و بهترین تبلت گیمینگ 2024 رونمایی می‌شود.

این مدل در بخش سخت‌افزاری ممکن است با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و 8 یا حتی 12 گیگابایت رم عرضه شود. در حال حاضر درباره دیگر جزئیات این محصول که یکی از بهترین تبلت های سامسونگ 2024 خواهد بود چیزی نمی‌دانیم.

وان پلاس پد 2

گرانترین تبلت های 2024

پیش‌بینی کارهای کمپانی چینی وانپلاس که حالا زیرمجموعه اوپو است چندان کار ساده‌ای نیست، اما با توجه به عرضه موفق نخستین تبلت این برند در سالیان اخیر و کیفیت ساخت محصولاتی که وانپلاس عرضه می‌کند احتمال می‌رود که یکی از بهترین تبلت های 2024 جدیدترین تبلت وان پلاس باشد.

البته در حاضر جزئیات خاصی از مشخصات فنی، طراحی یا قیمت این تبلت نمی‌دانیم اما قطعا همه‌چیز بهتر از قبل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 9 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون

آنر پد 9

بهترین تبلت های بازار

دیگر تبلت جذاب آنر در سال میلادی جدید آنر پد 9 خواهد بود که می‌تواند از بهترین تبلت های بازار در سال جدید باشد. آنر پد 9 در بخش سخت‌افزاری از پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 استفاده می‌کند و 8 گیگابایت رم دارد.

نمایشگر 12.1 اینچی این مدل از نوع TFT LCD است و با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه می‌شود. در بخش دوربین هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی این دستگاه نقش دوربین اصلی را ایفا خواهد کرد و دوربین سلفی وضوح 8 مگاپیکسلی دارد.

هواوی میت پد پرو 13.2

بهترین تبلت های هواوی 2024

یکی از مهمترین و بهترین تبلت های هواوی 2024 مدل میت پد پرو 13.2 اینچی است که با یک پردازنده نامشخص از سری پردازنده‌های کرین هواوی عرضه شده است.

این محصول یک نمایشگر 13.2 اینچی و باکیفیت از نوع اولد دارد که با نرخ نوسازی 144 هرتزی عرضه می‌شود. در بخش دوربین، میت پد پرو 13.2 در پنل پشتی یک ماژول دوگانه با سنسورهای 13 و 8 مگاپیکسلی خواهد داشت و در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون

بهترین گوشی های سامسونگ تا 20 میلیون

گلکسی تب A9 و A9 پلاس

بهترین تبلت های سامسونگ 2024

سری تبلت‌های A9 سامسونگ از جمله محصولات میانرده این شرکت هستند که معمولا با سخت‌افزار و قیمت پایین‌تری عرضه می‌شوند اما همچنان در شمار بهترین تبلت های سامسونگ 2024 جای می‌گیرند.

دو مدل گلکسی تب A9 و A9 پلاس که در حال حاضر عرضه شده و در بازار موجود هستند در واقع به گفته سامسونگ، تبلت‌های میانرده این شرکت در سال 2024 را نمایندگی می‌کنند و از ارزانترین تبلت های 2024 خواهند بود.

گلکسی A9 و A9 پلاس به عنوان دو مدل از بهترین تبلت های 2024 مشخصاتی معمولی دارند به نحوی که A9 با پردازنده مدیاتک هلیو G99 و 4 یا 8 گیگابایت رم عرضه شده است. این مدل در پنل پشتی یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و در پنل جلو یک دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی دارد که بسیار ناامیدکننده به نظر می‌رسد.

نمایشگر این مدل 8.7 اینچی از نوع TFT LCD با وضوح 1340 در 800 پیکسل است و باتری آن ظرفیت 5100 میلی‌آمپرساعتی دارد که آن را به یکی از بهترین تبلت های 8 اینچی بدل کرده است.

از طرف دیگر مدل A9 پلاس با پردازنده قدرتمندتر اسنپدراگون 695 5G عرضه شده و 4 یا 8 گیگابایت رم دارد. این مدل برای تصویربرداری به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. باتری A9 پلاس هم ظرفیتی7040 میلی‌آمپرساعتی دارد.

نمایشگر 11 اینچی این مدل که رزولوشن 1920 در 1200 دارد از نوع TFT LCD است و با نرخ نوسازی 90 هرتزی عرضه می‌شود.

گلکسی تب S9 اولترا

بهترین تبلت های سامسونگ 2024

شاید برخی از محصولات این فهرست در سال 2023 عرضه شده باشند اما از نظر مشخصات و کیفیت در سطحی هستند که می‌توان آن‌ها را در شمار بهترین تبلت های سامسونگ 2024 نیز جای داد. یکی از این موارد پرچمدار سری اس 9 سامسونگ است که یک تبلت بی‌نقص و ایده‌آل در دنیای تبلت‌های اندرویدی به نظر می‌رسد.

این محصول نمایشگری 14.6 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح تصویر 1848 در 2960 پیکسل دارد که از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده تبلت پرچمدار سامسونگ پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 است که با 12 یا 16 گیگ رم عرضه می‌شود. ترکیب دوربین این محصول نیز در هر دو بخش ایده‌ال است. در پنل پشتی، دوربین اصلی یک ماژول دوگانه شامل لنزهای 13 و 8 مگاپیکسلی است و در پنل جلو نیز دوربین سلفی دوگانه، دو لنز 12 مگاپیکسلی دارد. باتری تبلت پرچمدار سامسونگ نیز از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 11200 میلی‌آمپرساعتی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

آیپد پرو 13 اینچی مدل 2022

بهترین تبلت های اپل 2024

یکی از بهترین تبلت های 2024 قطعا آیپد پرو 13 اینچی است که همچنان از قدرتمندترین تبلت‌های بازار محسوب می‌شود. این تبلت نمایشگری از نوع Liquid Retina XDR mini-LED LCD با وضوح تصویر 2732 در 2048 و نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد که از این نظر یکی از بهترین تبلت های اپل 2024 است.

این مدل با پردازنده اپل M2 و 8 یا 16 گیگابایت رم عرضه می‌شود. دوربین آیپد پرو 13 اینچی در پنل پشتی یک ماژول دوگانه با سنسورهای 12 و 10 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی، یک سنسور 12 مگاپیکسلی. باتری لیتیوم پلیمری آیپد پرو 12.9 اینچی ظرفیت 10758 میلی‌آمپرساعتی دارد.

آیپد پرو 11 اینچی مدل 2022

بهترین تبلت های اپل 2024

یکی دیگر از بهترین تبلت های اپل 2024 مدل 2022 آیپد پرو 11 اینچی است که مشخصات فنی خوب و کیفیت ساخت بالایی دارد. نمایشگر این مدل از نوع Liquid Retina IPS LCD با وضوح تصویر 1668 در 2388 پیکسل است و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

به عنوان یکی از گرانترین تبلت های 2024 این مدل با پردازنده M2 و 8 یا 16 گیگابایت رم عرضه شده است. ترکیب دوربین تفاوتی با نسخه 13 اینچی ندارد و همان دوربین‌های اصلی 12 و 10 مگاپیکسلی در پنل پشتی و 12 مگاپیکسلی سلفی در پنل جلو را شاهدیم. باتری این مدل هم ظرفیت 7538 میلی‌آمپرساعتی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 20 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 30 میلیون

شیائومی پد 6 پرو

بهترین تبلت های شیائومی 2024

تبلت پرچمدار دیگری که شایستگی قرارگیری در لیست بهترین تبلت های 2024 را دارد تبلت شیائومی پد 6 پرو است که یک نمایشگر 11 اینچی با وضوح تصویر 1800 در 2880 پیکسل دارد. این نمایشگر IPS LCD از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این مدل از بهترین تبلت های شیائومی پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است و در ترکیب‌هایی با 8 یا 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

دوربین اصلی این مدل در پنل پشتی شامل یک ماژول دوگانه با لنزهای 50 و 2 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم وضوح 20 مگاپیکسلی دارد. باتری لیتیوم پلیمری شیائومی پد 6 پرو نیز ظرفیت 8600 میلی‌آمپرساعتی دارد.

سوالات متداول

بهترین تبلت های اپل در سال 2024 کدامند؟

در صورت معرفی آیپدهای جدید در اوایل سال 2024، این محصولات که در مدل‌های پرو، ایر و مینی معرفی می‌شوند بهترین تبلت‌های اپل خواهند بود.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2024 کدامند؟

انتظار می‌رود که سری گلکسی تب S10 سامسونگ شامل چند مدل عادی، پلاس و اولترا از بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال 2024 باشد.

جدیدترین تبلت های هواوی در سال 2024 کدامند؟

هواوی میت پد پرو 11 و 13 اینچی بهترین و جدیدترین تبلت‌های هواوی در سال 2024 خواهند بود. البته شایعاتی از عرضه میت پد مینی با نمایشگر 8 اینچی نیز در میان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین تبلت های 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر