;
coinex

هک توییتر شهرداری تهران؛ کنترل ایمیل و توییتر شهرداری پس گرفته شد

از دیشب اخبار مختلفی در مورد هک توییتر شهرداری و کنترل ایمیل این سازمان توسط هکرها، منتشر شده است. هکرها کنترل را چند ساعت در دست داشتند.

به گزارش تکراتو، ادعا شده که هک اکانت توییتر شهرداری توسط هکرهایی صورت گرفته که پیش از این توانسته بودند سیستم فرودگاه های مشهد و تبریز را همراه با یکی از شبکه های اجتماعی متعلق به وزیر ارتباطات، هک کنند. آنها این بار نیز توانستند به هدف خود دست یابند.

آشنایی با جزئیات هک توییتر شهرداری

بعد از هک توییتر شهرداری توسط هکرها، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران وارد عمل شد و توانست مدیریت این حساب ها را از هکرها پس بگیرد. سینا علیمحمدی در مورد هک توییتر شهرداری به تیتر شهر گفت که ساعت ۲۳:۲۲ شب گذشته بعضی از حساب‌های کاربری شهرداری تهران در شبکه‌های اجتماعی دچار اختلال شده و از دسترس خارج شدند.

هک توییتر شهرداری تهران

به گفته وی هکرها موفق شده بودند تا به ایمیلی که حساب توئیتر و اینستاگرام شهرداری تهران به آن متصل است، نفوذ کنند و برای چند ساعت کنترل این حساب ها را به دست گیرند.

مدیر روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز در مورد هک توییتر شهرداری و دسترسی به ایمیل این سازمان گفت که آنها نیز به عنوان مغز الکترونیکی شهرداری به کمک آنها آمده و توانسته اند با پاتک به هکرها بلافاصله مدیریت حساب ها را پس بگیرند.

هک توییتر شهرداری توسط کدام هکرها انجام شد؟

هرچند فعلا هویت هکرها مشخص نیست، اما علیمحمدی در مورد هویت هکرها گفت که این هکرها خود ادعا کرده اند که پیش از این توانسته‌اند سیستم های فرودگاه مشهد و تبریز را هک کنند.

در پایان باید گفت که تلاش برای هک توییتر شهرداری و کنترل ایمیل شهرداری، مشکلی برای این سازمان ایجاد نکرده است.

.

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر