;
coinex

بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام 2018 اندروید: با کدام برنامه راحت‌تر پیامک بفرستیم؟

اگر می‌خواهید راحت پیام کوتاه ارسال کنید باید اپ مناسبی را نصب کنید. در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام 2018 در پلتفرم اندروید پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

پیام رسانی یکی از بزرگ‌ترین کاربردهای گوشی‌های هوشمند است و همه گوشی سازان هم محصولات خود را با اپلیکیشن‌ های ارسال کننده پیام عرضه می‌کنند، اما اغلب این نرم افزارها بسیار ناکارآمد هستند. برای مثال برخی از این نرم افزارهای پیام رسان نمی‌توانند به خوبی پیام‌های MMS را پشتیبانی کنند، برخی ظاهر زیبایی ندارد و برخی هم حتی نمی‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند. خوشبختانه شرکت‌های سوم شخص، اپلیکیشن‌های بسیار خوبی را در فضای مجازی ارائه کرده‌اند و ما می‌توانیم آن‌ها را روی گوشی‌های خود نصب کنیم. بعضی از این برنامه‌ ها محافظه کارانه ساخته شده‌اند و تنها می‌توانند ویژگی‌های پایه پیام رسانی را ارائه کنند، ولی اپلیکیشن ‌هایی هم وجود دارند که می‌توانند ابزارهای بسیار پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران خود بگذارند. در این نوشتار به معرفی بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام 2018 اندروید پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام 2018 اندروید

اندروید مسیجز (Android Messages)

امتیاز از 5: 4

قیمت: رایگان

اندروید مسیجز (Android Messages)

اندروید مسیجز اپلیکیشن ارسال اس ام اس رسمی گوگل است. این برنامه یک رابط کاربری ساده را در کنار چندین ابزار کارآمد در اختیار یک کاربر رده متوسط می‌گذارد. اندروید مسیجز ویژگی‌های RCS گوگل را هم پشتیبانی می‌کند، از این رو می‌تواند قابلیت‌های نرم افزارهای پیام رسانی مانند آی مسیج (iMessage) و واتساپ را هم پشتیبانی کند و فایل‌های بزرگی را برای کاربرش انتقال دهد. اگر تنها به دنبال یک اپ ارسال پیامک ساده با کارایی خوب و توانایی ارائه مطلوب ویژگی‌های RCS و MMS هستید، اندروید مسیج می‌تواند به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های ارسال پیام اندروید در سال 2018 برای شما ایفای نقش کند.

اندروید مسیجز به تنظیمات اعلان سیستم عامل اندروید اوریو هم مجهز شده است تا شما بتوانید برای هر مکالمه‌ای اعلان مورد نظر خود را انتخاب و تنظیم کنید. این برنامه فاقد برخی از تم‌های تزئینی خاص است، اما در قالب یک اپ ساده و خوب نحوه استفاده از برنامه ‌های ارسال SMS را به شما یاد می‌دهد. اندروید مسیجز همچنین به کمک وب‌سایت خود شما را قادر می‌سازد تا با یک رایانه هم پیام ارسال کنید. این وبسایت از طریق یک کد QR با گوشی کاربر همگام سازی می‌شود.


بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید: کدام نرم افزار رایگان اندرویدی را نصب کنیم؟


تکسترا (Textra)

امتیاز از 5: 4.5

قیمت: رایگان با خرید داخلی

تکسترا (Textra)

تکسترا یکی از اپلیکیشن‌ های محبوب قدیمی و ساده ارسال SMS برای اندروید است و می‌تواند ویژگی‌های زیادی را در اختیار کاربران حرفه‌ای بگذارد. این نرم افزار پیام رسان چند آپشن قابل تنظیم هم دارد و کاربرش را قادر می‌سازد تا اعلان‌ها و رنگ تم‌ها را تغییر دهد و متناسب با هر مخاطبی یک پیکره بندی تنظیماتی را ایجاد کند. یکی از ویژگی‌هایی که تکسترا را در خانواده بهترین اپلیکیشن های پیامک اندرویدی در سال 2018 قرار داده، توانایی بالای این نرم افزار در کپی کردن ظاهر و ساختار برنامه آی مسیج اپل است. تکسترا به یک قابلیت زمان بندی SMS داخلی، ابزار ارسال پاسخ سریع، قابلیت بهبود یافته پیام رسانی گروهی و چند ابزار کاربردی دیگر هم مجهز شده است.


بیشتر بخوانید: با بهترین نرم افزارهای سفری آشنا شوید ؛ هرآنچه که در طول سفر خود می‌خواهید!


پالس اس ام اس (Pulse SMS)

امتیاز از 5: 4.5

قیمت: رایگان با خرید داخلی

پالس اس ام اس (Pulse SMS)

پالس اس ام اس یک نرم افزار پیام رسان جالب با ماهیت تنظیم پذیری منحصر بفرد است. این نرم افزار کاربرش را قادر می‌سازد تا از طریق دستگاه‌های مختلف مانند رایانه و تبلت هم به پیام‌های متنی خود دسترسی داشته باشد. پالس اس ام اس یک سرویس پیام رسانی پولی است و رقیب سرسخت اندروید مسیج محسوب می‌شود، اما کاربرانی را که از چند دستگاه استفاده می‌کنند قانع می‌کند که بهای آن را بپردازند. کاربران پالس اس ام اس می‌توانند با این نرم افزار برای مکالمه‌ها و مخاطبان خود هم رمز تعیین کنند تا شخص دیگری نسبت به آن‌ها مطلع نشود. این اپلیکیشن ارسال پیامک مانند اندروید مسیج، منو تنظیمات اعلان سیستم عامل اندروید اوریو را هم در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید برای هر مکالمه‌ای یک اعلان خاص را به سلیقه خود انتخاب کنید.

مود مسنجر (Mood Messenger)

امتیاز از 5: 4

قیمت: رایگان

مود مسنجر (Mood Messenger)

مود مسنجر ترکیبی از سرویس‌های پیام رسان وب مبنا و نرم افزارهای ارسال کننده پیام متنی است. رابط کاربری جالب، تم‌های اختصاصی و سرویس پشتیبانی بسیار عالی از جمله ویژگی‌هایی هستند که این اپ را به یکی از بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک اندروید 2018 تبدیل کرده‌اند. این نرم افزار راحت‌ترین شیوه را برای اختصاص اعلان به مخاطبان در اختیار شما می‌گذارد و علاوه بر این، به ابزاری به نام پیام نویسی سریع (Quick Compose) مجهز شده است تا بتوانید با سرعت بسیار بالایی بدون این که نرم افزار را به طور کامل اجرا کنید، برای مخاطب یا مخاطبان خود پیام ارسال نمایید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر