;
coinex

بهترین گوشی های اندروید در بازار (تیرماه 97)؛ کدام محصول را انتخاب کنیم؟

تابستان شروع شده و تغییراتی را هم در نبض بازار خرید و فروش گوشی های همراه اعمال کرده است. در این مطلب به معرفی بهترین گوشی های اندروید موجود در بازار پرداخته‌ایم.

در طول یک ماه اخیر چند گوشی جدید معرفی شده‌اند و به همین دلیل در این لیست برخی از این گوشی ها را هم قرار داده‌ایم. تجربه استفاده، قیمت و کارایی از جمله معیارهایی بوده‌اند که در انتخاب این گوشی‌های اندرویدی مد نظر قرار گرفته شده‌اند. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های اندروید (تیرماه 97)

نوکیا 6.1 (Nokia 6.1)

نوکیا 6.1 (Nokia 6.1)

نوکیا 6.1 به دلیل این که نسبت به سایر گوشی های موجود در این لیست محصولی خاص محسوب می‌شود، به عنوان اولین گوشی معرفی شده است. این گوشی هوشمند علی رغم ظاهر زیبا و کارایی خوبش، ارزان‌ترین اسمارت فون این لیست به شمار می‌رود و قیمتی کمتر از 300 دلار دارد.


بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات نوکیا ۶.۱ ؛ خوب، بد، زشت


پردازشگر اسنپدراگون 630، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، بدنه فلزی زیبا با حاشیه‌های باریک، اسکنر اثر انگشت پشتی و سیستم عامل اندروید وان از ویژگی‌هایی هستند که با پرداخت مبلغ 269 دلار برای خرید مدل پایه این گوشی هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرند.

اچ ام دی گلوبال گفته است که بروزرسانی سیستم عامل اندروید پی را هم برای این گوشی هوشمند منتشر می‌کند. اگر که به دنبال یک گوشی سریع، ارزان و باکیفیت هستید، نوکیا 6.1 انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

ال جی جی 7 تین‌کیو یا ال جی وی 35 تین‌کیو

ال جی جی 7 تین‌کیو یا ال جی وی 35 تین‌کیو (LG G7 ThinQ or LG V35 ThinQ)

ال جی بعد از عرضه مدل وی 30 یک اسمارت فون پرچمدار دیگر را به اسپیکر بوم باکس مجهز و با کیفیت ساخت و طراحی مشابه عرضه کرد. بسیاری از شرکت‌های گوشی‌ساز، محصولات پرچمدار جدید خود را به اسپیکرهای استریو مجهز می‌کنند، با این حال ال جی از این ویژگی استفاده نکرده و به جای آن گوشی خود را به یک محفظه تشدید کننده صدا مجهز کرده تا علاوه بر افزایش شدت صدای خروجی اسپیکر، افکت باس بهتری را هم ارائه کند.

نمایشگر نصب شده بر روی ال جی وی 35 تین‌کیو روشنایی بسیار خوبی دارد. این صفحه نمایش مجهز به ناچ شما را قادر می‌سازد تا به راحتی مطالب مورد نظر خود را بر روی آن حتی در هنگام تابش مستقیم نور خورشید مشاهده کنید. وی 35 تین‌کیو به یک دوربین واید انگل جدید هم مجهز شده است و از این رو می‌تواند نسبت به مدل‌های وی 30 و جی 6 در شرایط کم نور عکس‌های بسیار بهتری ثبت کند.


بیشتر بخوانید: مقایسه ال جی وی ۳۵ تین کیو با ال جی جی ۷ تین کیو؛ کدام گوشی ارزش خرید را دارد؟


ال جی یک گوشی پرچمدار دیگر را نیز امسال با نام جی 7 تین‌کیو معرفی کرد. این محصول از برخی ویژگی‌های وی 35 تین‌کیو بهره می‌برد و برخلاف مدل جی 6 به پیشرفته‌ترین پردازشگر دوره خود (اسنپدراگون 845) مجهز شده است تا بتواند راحت‌تر با سایر گوشی‌های پیشرفته مبارزه کند و فرامین کاربرش را انجام دهد.

توانایی مقاومتی گوشی های وی 35 تین‌کیو و جی 7 تین‌کیو در برابر ضربه و نفوذ آب و ذرات گرد و خاک یکی از ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که این دو گوشی هوشمند را در لیست بهترین گوشی های اندروید بازار قرار داده است.

اچ تی سی یو 12 پلاس