;
coinex

مقابله با مزاحمت های پیامکی منجر به مسدود شدن 30 هزار سیم کارت شد

مقابله با مزاحمت های پیامکی باعث شد تا چیزی حدود 30 هزار سیم کارت شخصی ارسال کننده پیامک‌های تبلیغاتی در کشور مسدود شوند.

به گزارش تکراتو، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر از مسدودسازی ۳۰ هزار سیم‌کارت به منظور مقابله با مزاحمت های پیامکی داده است. در سه ماه گذشته ۳۰ هزار سیم‌کارت شخصی ارسال‌کننده پیامک تبلیغاتی مسدود شده‌اند.

مقابله با مزاحمت های پیامکی

حسین فلاح جوشقانی به راهکارهای حل مشکل پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده اشاره کرد و اعلام نمود که آنها پیش از این نیز درگیر مقابله با مزاحمت های پیامکی بوده و در حال پیدا کردن راهکار هستند. وی در ادامه به ایجاد پنل کاربری اشاره نمود و گفت که مشترکان می‌توانند پیامک‌های دلخواه تبلیغاتی را انتخاب کنند.

همچنین براساس گفته‌های جوشقانی، سامانه‌ای برای اعلام شکایت توسط کاربران در نظر گرفته شده که پس از بررسی‌های لازم مسدودسازی سیم کارت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیریت و کنترل ارسال پیامک‌های تبلیغاتی

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در حوزه حل مشکلات مزاحمت‌ پیامک‌های تبلیغاتی و ارزش افزوده به مدیریت و کنترلی که در این حوزه انجام شده اشاره کرد و اعلام نمود که هنوز مدیریت ایده‌آل صوت نگرفته است.

وی در ادامه صحبت‌هایش در مورد مقابله با مزاحمت های پیامکی اعلام کرد که ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از سوی اپراتورها و با سرشماره‌ آنها غیرقانونی است و مورد تائید نیست. اگر اپراتوری خلاف این موضوع عمل کند، تخلف شده و نیاز به رسیدگی دارد.

مدیریت ارسال پیامک با شماره شخصی

جوشقانی در مورد ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم‌کارت شخصی هم سخن گفت و اعلام کرد که برای جلوگیری از این مشکل، محدودیت فعال‌سازی بیش از ۱۰ سیم‌کارت به نام یک نفر اعمال شده و کسی نمی‌تواند بیش از ۱۰ سیم کارت به نام خود ثبت کند.

رئیس رگولاتوری در پایان اعلام کرد که باید برای این کسب و کارها، راهکارهای مختلفی برای تبلیغات در نظر گرفته شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر