;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق به زودی منتشر می شود

خاموشی های مکرر برق در مناطق مختلف، نارضایتی مردم را به دنبال داشت. این امر باعث شد تا مدیرعامل شرکت برق خبر از انتشار جدول زمان بندی قطعی برق بدهد.

به گزارش تکراتو، پیش از این مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران تاکید کرده بود که هیچ برنامه‌ای برای اعمال خاموشی در شهر تهران به صورت برنامه‌ریزی شده وجود ندارد، اما نارضایتی مردم از این خاموشی های بدون برنامه ریزی باعث شد تا وی اعلام کند که اگر از روز شنبه مصرف کاهش نیابد، جدول زمان بندی قطعی برق منتشر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اعلام زمان بندی قطعی برق در کشور خواسته مردم است


انتشار جدول زمان بندی قطعی برق

در این چند روز برق مناطق تهران به صورت متناوب و البته بدون اطلاع‌رسانی قطع می‌شود. این موضوع اعتراض مردم را به دنبال داشت. عده ای اعلام کردند که اگر قطعی برق ادامه دارد بهتر است جدول زمان بندی قطعی برق  در اختیار مردم قرار گیرد. در ادامه تصمیم گرفته شد تا اگر از روز شنبه مصرف کاهش نیابد، جدول زمان بندی قطعی برق منتشر گردد.

حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران اعلام نمود که امسال به لحاظ افزایش دما و افزایش چشمگیر مصرف برق محدودیت‌هایی وجود دارد. وی ادامه داد که در شهر تهران میزان مصرف نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.


بیشتر بخوانید: آغاز جیره بندی برق در کشور با شروع فصل گرما؛ در مصرف برق صرفه جویی کنیم


محمودرضا حقی فام که از سوی معاون وزیر نیرو به‌عنوان سخنگوی صنعت برق تعیین شده، نیز بیان نمود که بر اساس برآوردهای صورت گرفته، شرکت توزیع برق پنج استان اصفهان، مشهد، همدان، البرز و کرمانشاه اقدام به انتشار جدول احتمالی خاموشی‌ها کرده‌اند و قرار است در استان‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در برخی نقاط خاموشی وجود داشته باشد، این جداول منتشر شوند.

وی ادامه داد که انتشار جدول زمان بندی قطعی برق به معنای خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده نیست و ادامه داد که با افزایش درجه حرارت و مشکلاتی که ممکن است در شبکه اتفاق بیفتد، احتمال دارد برخی نقاط با محدودیت‌هایی روبه رو شوند.

قرار بود با کاهش گرما و دمای هوا، قطعی‌ها و خاموشی‌های پی در پی هم کمتر شود. البته اگر خاموشی همراه با اعلام قبلی باشد، مشکلات کمتر خواهد بود. با وجود اینکه در تهران برنامه خاموشی برق منتشر شده است، اما خاموشی‌ها معمولا براساس آن اتفاف نمی‌افتد و این توانسته نارضایتی‌هایی را باعث شود. اینکه قطعی برق تا چه زمانی ادامه خواهد داشت نیز هنوز مشخص نشده و فعلا باید منتظر بود تا هوا اندکی خنک شود.


بیشتر بخوانید: قطعی برق تا چه زمانی ادامه دارد ؟ خاموشی های پی در پی مردم را کلافه کرده است


جدول زمانبندی قطعی برق تهران هم منتشر شده، اگر می‌خواهید از زمان دقیق خاموشی ها در پایتخت اطلاع داشته باشید، مطلب زیر را از دست ندهید، می‌توانید فایل زمانبندی خاموشی برق در تهران را نیز دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: isna

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر