;
coinex

تاریخ عرضه و قیمت ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ

تاریخ عرضه و قیمت ساعت هوشمند گلکسی واچ (Galaxy Watch) هنوز به طور دقیق مشخص نیست، اما با توجه به مدل‌های قبلی سامسونگ، می‌توان با اطمینان خوبی درباره آن اظهار نظر کرد.

همه علاقمندان دنیای گجت‌های پوشیدنی مشتاقانه منتظر عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ هستند. این ساعت هوشمند پیش از این قرار بود تا با نام گیر اس 4 وارد بازار شود. شایعه شده که امسال در مقایسه با سال‌های گذشته رقابت در دنیای بازار ساعت‌های هوشمند شدیدتر است. یکی از دلایلی که به انتشار بیشتر این شایعه‌ها دامن زده، رقابت ساعت‌های گوگل پیکسل (Google Pixel) و اپل واچ سری 4 با یکدیگر است.


بیشتر بخوانید: سبک طراحی اپل واچ 4 چه ویژگی‌هایی برای ساعت هوشمند اپل دارد


در این بین علاقمندان دنیای این گجت‌های زیبا می‌خواهند بدانند که سامسونگ می‌خواهد جانشین گیر اس 2 و گیر اس 3 را با چه شکل و شمایلی در معرض دید عموم بگذارد.

ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ یا همان گیر اس 4 تا به امروز توجه زیادی را به خود جلب کرده است، زیرا شایعه‌هایی که در طول چند ماه اخیر منتشر شده‌اند بر این امر دلالت دارند که سازنده مشهور کره‌ای این گجت پوشیدنی را به ویژگی‌های برجسته‌ای مجهز و بهینه سازی‌های بسیار مهمی را در آن اعمال کرده است.


بیشتر بخوانید: ریبرندینگ ساعت‌های هوشمند سامسونگ ؛ گلکسی واچ به جای گیر اس ۴


علی رغم ارائه این جزئیات هنوز کسی به طور دقیق نمی‌داند که قیمت گلکسی واچ چقدر بوده و در چه زمانی وارد بازار خواهد شد. در ادامه به ارائه اطلاعاتی در این رابطه پرداخته‌ایم.

تاریخ عرضه گلکسی واچ

تاریخ عرضه گیر اس 4

سامسونگ از ساعت‌های گیر اس 2 کلاسیک و اسپورت در تاریخ 9 شهریور 94 (31 اوت 2015) در نمایشگاه IFA 2015 رونمایی کرد و در دهم مهرماه 94 (2 اکتبر 2015) آن‌ها را در اختیار کاربرانش در ایالات متحده گذاشت. این سازنده مشهور در روز اول نمایشگاه IFA 2016 هم ساعت‌های گیر اس 3 کلاسیک و فرانتیر (Frontier) را معرفی کرد.

این دو محصول در تاریخ 16 آبان 95 (6 نوامبر) پیش فروش و در تاریخ 28 آبان 95 (18 نوامبر) وارد بازار شدند. گیر اس 3 اسپورت هم در سال 2017 بر اساس برنامه‌ای مشابه معرفی و در تاریخ 21 مهر 96 (13 اکتبر 2017) وارد بازار شد.

براساس این روال می‌توانیم با اطمینان بگوییم که گیر اس 4 یا همان گلکسی واچ هم در تاریخ 31 اوت رونمایی و در ماه اکتبر سال 2018 وارد بازار می‌شود. از آنجایی که گیر اس 3 با چند روز تاخیر رونمایی شد، این امکان وجود دارد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ هم تاخیری در معرفی خود داشته باشد، اما با توجه به این که سامسونگ، گیر اس 3 اسپورت را در ماه اکتبر وارد بازار کرد؛ این امید وجود دارد که گلکسی واچ هم قبل از ماه نوامبر 2018 (10 آبان تا 10 آذر) وارد بازار شود.

نام دستگاه تاریخ معرفی تاریخ عرضه
سامسونگ گیر اس 2 (کلاسیک / اسپورت) 31 اوت 2015 2 اکتبر (در ایالات متحده)
سامسونگ گیر اس 3 (کلاسیک / فرانتیر) 31 اوت 2016 18 نوامبر (در ایالات متحده)
سامسونگ گیر اس 3 اسپورت 31 اوت 2017 13 اکتبر (در ایالات متحده)
سامسونگ گلکسی واچ 31 اوت 2018 (؟) اکتبر 2018

قیمت ساعت هوشمند گلکسی واچ

قیمت گیر اس 4

گیر اس 2 اسپورت و کلاسیک با قیمت 299 و 349 دلار وارد بازار شدند. سامسونگ سپس در سال 2016 گیر اس 3 کلاسیک و مدل پایه گیر اس 3 فرانتیر را با قیمت 349 دلار و در سال 2017 مدل اسپورت گیر اس 3 را با قیمت 299 دلار در اختیار کاربرانش گذاشت.

بیشتر بخوانید: بررسی سامسونگ گیر اسپرت ؛ ساعت هوشمندی برای سلامتی

تخمین زدن قیمت گلکسی واچ چندان ساده نیست، زیرا شایعه شده است که این ساعت هوشمند در دو مدل و با دو اندازه مختلف عرضه می‌شود. با این حال می‌توان با اطمینان گفت که این گجت پوشیدنی مانند گیر اس 3 در دو مدل اسپورت و فرانتیر عرضه خواهد شد و قیمت مدل‌های پایه آن‌ها کمتر از 349 دلار نیست.

البته بعید هم هست که سازنده مشهور کره‌ای قیمت این ساعت‌ها را افزایش دهد، زیرا تصمیم دارد که آن‌ها را به عنوان رقیبان رده اول ساعت‌های هوشمند اپل ارائه کند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر