;
coinex

رنگ ارغوانی گلکسی نوت 9 در رندری جدید خودنمایی کرد

رنگ ارغوانی گلکسی نوت 9 سامسونگ در رندری جدید دیده شد. فبلت پرچمدار جدید سامسونگ، 9 آگوست (18 مردادماه) به طور رسمی رونمایی خواهد شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که اولین خریداران گلکسی نوت 9 می‌توانند از تاریخ 14 آگوست (23 مرداد) این گوشی را پیش خرید کرده و در روز 24 آگوست برابر با 2 شهریورماه، همزمان با اولین روز از عرضه جهانی آن، موبایل خود را دریافت کنند.

رنگ ارغوانی گلکسی نوت 9 ؛ زیبا و منحصر به فرد

به تازگی تصویری از پرچمدار جدید کره‌ای ‌ها منتشر شد که طراحی گلکسی نوت 9 را نشان می‌داد. با توجه به این تصویر مشخص شد که جدیدترین اسمارت فون سری گلکسی نوت، چندان تفاوت ظاهری با نسل قبلی این دستگاه ندارد و اکنون رندری از آن به اشتراک گذاشته شده که این گوشی را در رنگ ارغوانی کبود به تصویر کشیده است.

انتظار می‌رود که گلکسی نوت 9 به یک نمایشگر سوپر آمولد 6.3 اینچی با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل مجهز شود. نسخه چینی و آمریکایی این دستگاه با اسنپدراگون 845 قدرتنمایی خواهد کرد، اما سامسونگ برای دیگر مشتریان خود در بازارهای جهانی، مدل مجهز به اگزینوس 9810 را در نظر گرفته است.

6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حتافظه داخلی قابل ارتقا، یک دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و چینش افقی و البته یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است.


بیشتر بخوانید: بهترین دوربین گوشی های هوشمند متعلق به کدام برند است؟


گفته می‌شود بیشترین تغییری که در این دستگاه دیده خواهد شد، مربوط به بهینه‌سازی‌های قلم اس پن آن است. بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده، قلم اس پن گلکسی نوت 9 یک ریموت کنترل است.

این دستگاه با قیمتی در حدود 960 دلار به فروش می‌رسد و در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد. در مطلب رنگ های گلکسی نوت 9 که توسط رنگبندی قلم اس پن آن به بیرون درز کرد، به طور کامل درباره رنگ فبلت پرچم‌دار جدید سامسونگ صحبت شده است. می‌توانید با مراجعه به لینک زیر با این رنگ‌بندی ها آشنا شوید.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

رنگ های گلکسی نوت ۹ توسط رنگ‌بندی قلم اس پن آن فاش شد

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر