;
coinex

اولین تصویر از سونی اکسپریا XZ3 منتشر شد

طراحی سونی اکسپریا XZ3 به لطف انتشار رندرهایی از قاب آن مشخص شد. تغییری در ظاهر این پرچمدار جدید نسبت به نسل قبلی گوشی‌های سونی دیده نمی‌شود.

سونی تایید کرده که در اولین روز از نمایشگاه IFA 2018 برلین در روز 30 آگوست (8 شهریورماه)، کنفرانس خبری خود را برگزار خواهد کرد. احتمالا این همان روزی است که این شرکت ژاپنی پرچم‌دار جدید خود را معرفی خواهد کرد.

این دستگاه که سونی اکسپریا ایکس زد 3 نام دارد، احتمالا به مانند اکسپریا XZ2 در دو مدل استاندارد و پریمیوم راهی بازار خواهد شد، اما پیش از رونمایی و به لطف یک وب‌سایت خرده فروشی آنلاین، تصاویری از این دستگاه که در قابی جای گرفته است، به نمایش درآمد.

مشخصات سونی اکسپریا XZ3

همانند موبایل اکسپریا ایکس زد 2، گوشی پرچم‌دار سونی اکسپریا XZ3 نیز به احتمال بسیار زیاد با نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 معرفی خواهد شد. این مدل جدید به دوربین دوگانه اصلی در پنل پشت مجهز بوده و بر اساس انتشار آخرین بنچمارک‌ها، در دو مدل H8416 و H8616 با سیستم عامل اندروید 8.1 دیده خواهند شد.

مشخصات سونی اکسپریا XZ3

پنل پشت دارای انحنا است که در وسط اندکی ضخیم می‌شود. این همان طراحی اکسپریا XZ2 است. کمپانی سونی در نهایت با عرضه مدل XZ2، طراحی Omnibalance را رها کرد، اما حاشیه‌ها در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار دیگری که از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردارند، همچنان بزرگ بوده و چنگی به دل نمی‌زند.

بیشتر بخوانید: نمایشگاه IFA 2018 و گوشی‌های هوشمندی که در آن به نمایش درمی‌آیند

به غیر از تنظیمات دوربین دوگانه اصلی، سونی اکسپریا XZ3 به اسنپدراگون 845 نیز مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه دارای رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است، البته شایعاتی در خصوص رزولوشن 1440 در 2880 نیز شنیده می‌شود.

دوربین دوگانه شامل یک سنسور 19 مگاپیکسلی و سنسور دوم 12 مگاپیکسلی است و از دیگر مشخصات آن می‌توان به 6 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 3240 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد، باتری که از شارژ وایرلس چی (Qi) پشتیبانی می‌کند.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر