;
coinex

دلار 4200 تومانی به واردات سطل آشغال اختصاص یافت!

در حالی که قیمت کالاهای وارداتی به دلیل افزایش قیمت دلار افزایش یافته بود، مشخص شد که بخشی از دلار 4200 تومانی به واردات سطل آشغال اختصاص یافته است.

به گزارش تکراتو، جدیدا اخباری در مورد ثبت سفارش واردات خاک برای خواب گربه و سطل آشغال از آلمان با دلار ۴۲۰۰ تومانی منتشر شده است. عضو هیات رئیسه مجلس این خبر را اعلام کرد.

واردات سطل آشغال با دلار 4200 تومانی

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از روند واردات برخی از کالاها به کشور به شدت انتقاد کرد. وی ادامه داد که اخیراً دو سند به دست آنها رسیده که نشان می‌دهد ثبت سفارش‌هایی برای واردات سطل آشغال و خاک برای خواب گربه با دلار ۴۲۰۰ تومانی صورت گرفته است.

وی در ادامه به وضعیت اقتصادی جامعه اشاره کرد و اظهار نمود با توجه به وضعیت دلار و مشکلات ارزی ورود چنین کالاهایی توهین به ملت است.

نماینده مردم قم تأکید کرد که قوای سه‌گانه و تمامی دستگاه‌ها باید برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکوشند و ادامه داد که ثبت سفارش‌هایی چون واردات سطل آشغال به کشور نشان می‌دهد که برخی انگیزه‌ای برای رفع مشکلات مردم ندارند و مسائل دیگر را دنبال می‌کنند. وی گفت:

ما نمایندگان مجلس درخواست اعمال ماده 236 خواهیم کرد و همچنین تحقیق و تفحص و سوال از وزیر را دنبال می‌کنیم زیرا تمامی مقامات دولتی و غیردولتی دست‌اندرکار باید پاسخگو باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان تأکید کرد که وزیر اقتصاد، وزیر صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی، گمرک و … باید پاسخگوی واردات کالاهایی باشند که هم اکنون واردات آنها به کشور هیچ سودی برای مردم ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: farsnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر