coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رقابت هواوی، اپل و سامسونگ؛ حکمرانی هواوی در بازار چین

حکمرانی کمپانی هواوی در بازار چین ادامه دارد. کمپانی‌هایی چون اپل و سامسونگ توانایی رقابت با هواوی را در بازار چین ندارند.

به گزارش تکراتو، اپل تقریبا در سه ماه دوم سال 2018 توانست در کشور آمریکا برتر باشد، سامسونگ هم توانست در هند شیائومی را شکست دهد اما هیچ کدام از این دو کمپانی شانسی برای اول شدن در چین ندارند زیرا هواوی فعلا این بازار را تصاحب کرده است.

البته پیش از این بازار چین در دست سامسونگ بود و اپل هم حداقل برای چند سه ماهی توانسته بود در جایگاه اول قرار گیرد اما چند سالی است که رتبه اول این بازار هواوی است. نام دو برند سامسونگ و اپل حتی در رده بندی‌های بعدی هم قرار ندارد بلکه بعد از هواوی، اوپو، ویوو و شیائومی قرار دارند.

براساس گزارش‌های منتشر شده، نام اپل هنوز هم در جمع 5 تولیدکننده برتر کشور چین دیده می‌شود.

موفقیت هواوی در بازار چین

هواوی توانسته 28.5 میلیون دستگاه طی سه ماهه دوم 2018 عرضه کند و سهم 27 درصدی از بازار را برای خود به ارمغان آورد. سهمی که از سه ماهه دوم سال 2011 تا به امروز بی سابقه بوده است.

در این بین دیوایس‌های زیرمجموعه آنر، موفقیت بیشتری از دیوایس‌‌هایی که نام اصلی کمپانی را یدک می کشند کسب کرده‌اند. این موضوع را می‌توان اثباتی بر این موضوع دانست که تقسیم تجارت هواوی به دو برند مجزا، تصمیمی هوشمندانه بوده است.

بعد از هواوی، اوپو در جایگاه دوم قرار دارد و ویوو و شیائومی هم در جایگاه سوم و چهارم. در این بین نام سامسونگ دیده نمی‌شود و هیچ اشاره‌ای هم به آن نشده است.

.

منبع: PhoneArena

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر