;
coinex

خشکشویی آنلاین پاکپوش در الکامپ 97 ؛ با گوشیت لباس بشور!

خشکشویی آنلاین پاکپوش یک سرویس خدمات شستشوی لباس است. با استفاده از اپلیکیشن پاکپوش می‌توانند لباس‌های خود را بشویید. تعجب نکنید، کاملا واقعی است. خبرنگار تکراتو در الکامپ 97 از نزدیک دیده است.

خشکشویی آنلاین پاکپوش البسه ما را با کمترین زحمت ممکن برایمان می‌شوید و اتوکشیده تحویل می‌دهد. برای استفاده از این سرویس آنلاین کافی است البسه چرک خود را بسته‌بندی کرده، در اپلیکیشن درخواست خود را ثبت کنید، لباس‌ها را تحویل داده و در نهایت تمیز و اتو کشیده به شما تحویل می‌دهد؛ بدون آنکه دستتان به هیچ وسیله شستشویی بخورد. در وب‌سایت پاکپوش آمده است:

ما عاشق تمیزی هستیم و به همین علت تصمیم گرفتیم که خدمات خود را به بهترین نحو در اختیار کسانی قرار دهیم که به تمیزی اهمیت می دهند. استفاده از تیم مجرب در تمامی قسمت های کار این امکان را برای مشتریان ما فراهم کرده که در عین سادگی به بهترین خدمات هم دسترسی داشته باشند.

دلایل متنوعی وجود دارد که بخواهید از چنین اپلیکیشن استفاده کنید. در ادامه برخی از آنها را می‌شماریم.

  • سهولت کار: سفارش دادن در اپلیکشن کمترین زمان ممکن را از شما خواهد گرفت و شما به راحتی آب خوردن می توانید لباس‌های خود را برای شستشو و خشکشویی آماده کنید.
  • قیمت مناسب: قیمت‌های مناسب با خدمات، تحویل و دریافت رایگان در فاکتور‌های بالای 100 هزار تومان خدمات تخصصی خشکشویی آنلاین پاکپوش را در بین بهترین‌ها قرار می دهد.
  • اطلاع‌رسانی و تحویل سریع: به محض بروزرسانی وضعیت سفارش کاربران به وسیله پیامک و اپلیکشن به آنها اطلاع داده خواهد شد. همچنین بسته‌ها در سریعترین زمان ممکن تحویل گرفته خواهد شد و پس از آماده شدن در سریعترین زمان ممکن بازگردانده خواهد شد.

خشکشویی آنلاین پاکپوش در الکامپ 97 ؛ ما عاشق تمیزی هستیم!

رنگ آبی زیبای غرفه این خشکشویی آنلاین، ما را به خود جذب کرد. خبرنگار تکراتو به سراغ این غرفه رفت تا ببیند ما به کجا رسیده‌ایم که برای شستن لباس‌هایمان نیز به اپلیکیشن نیاز داریم. در غرفه پاکپوش به سراغ آقای آزاد، مدیر اجرایی این مجموعه رفتیم تا سوالاتی در مورد چگونگی این کسب و کار از ایشان بپرسیم. آقای آزاد در ابتدا توضیحات مختصری در خصوص نحوه فعالیت پاکپوش دادند:

پاکپوش یک خشکشویی آنلاین است. به این صورت که خدمات مرتبط با خشکشویی مانند شستشو، اتو، لکه‌گیری و سایر موارد را به انجام می‌رسانیم. پس از ثبت سفارش و تعیین زمان توسط مشتریان، درخواست مشتری ثبت می‌شود و افرادی برای تحویل البسه اعزام می‌شوند. پس از شسشتوی البسه و یا سایر موارد که در اپلیکیشن وجود دارند، ظرف مدت حداقل 2 روز تا حداکثر 3 روز سفارش را درب منزل مشتری تحویل می‌دهیم.

خشکشویی آنلاین پاکپوش حدودا 4 ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است. آنطور که آزاد می‌گوید تیم پاکپوش با در نظر گرفتن استانداردهای کیفی با برخی از خشکشویی‌های سطح شهر تهران همکاری می‌کند. پاکپوش در پنج نقطه شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز تهران با خشکشویی‌های مختلف قرارداد بسته است. با توجه به لوکیشن مشتری، نزدیک‌ترین خشکشویی انتخاب و البسه مشتری به آن سپرده می‌شود.

خشکشویی پاکپوش
خشکشویی آنلاین پاکپوش در نمایشگاه الکامپ تهران 97. (اعتبار : تکراتو)

آقای آزاد می‌گوید: “پیک‌های ما که یا به صورت موتور و یا وانت‌های مخصوص است، کاملا به صورت رایگان برای مشتری انجام وظیفه می‌کنند. البته اگر سفارش کمتر از 25 هزار تومان باشد، مبلغ 5 هزارتومان به عنوان حق پیک دریافت می‌شود.”

فعلا رقابتی وجود ندارد، هدف اولیه فرهنگسازی است

مدیر اجرایی خشکشویی آنلاین پاکپوش درخصوص رقبای موجود در این حوزه و برتری‌های کار خود اذعان می‌کند:

ما در حال حاضر به دنبال برتری و یا ایجاد تفاوت با رقبای خود نیستم. هدف ما این است که چنین فرهنگی در میان مردم شکل بگیرد و برای ما فرقی نمی‌کند سفارش برای ما باشد یا رقبای ما. اگر فرهنگ‌سازی انجام شود، در نهایت تیمی بقا خواهد داشت که خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه بدهد و استراتژی بهتری داشته باشد. در حال حاضر حداقل به آن صورت بحث رقابت مطرح نیست، چون بازار ما هم‌اکنون باید تلاش کند تا خود را در میان مردم جا بیاندازد.

خشکشویی پاکپوش
خشکشویی آنلاین پاکپوش در نمایشگاه الکامپ تهران 97. (اعتبار : تکراتو)

اگر کارمان تخصصی باشد، حتما در بازار می‌مانیم!

آزاد در پاسخ به سوالی در مورد آینده این کسب و کار با وجود حضور سایر رقبا می‌گوید:

ما و سایر همکاران، و نه رقبا؛ در تلاشیم تا فرهنگ استفاده از خشکشویی آنلاین به عنوان یکی از خدمات خانگی جا بیافتد. مزیت استفاده از این سرویس، کاهش شلوغی و ترافیک و کمک به محیط زیست خواهد بود. اگر این کسب و کار بتواند جایی در میان مردم داشته باشد، احتمالا در نهایت تیمهایی بقا خواهند داشت که خدمات بهتر و با کیفیت‌تری ارائه بدهد و استراتژی بهتری داشته باشند. در نهایت ما به آینده این کسب و کار بسیار خوشبین هستیم

بیشتر بخوانید :

.

منبع : techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر