;
coinex

برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ ؛ استفاده از ویژگی‌هایی جدید

تماس ویدیویی گروهی در واتساپ از این پس در اختیار کاربران است. کاربران این پیام رسان محبوب می‌توانند از ویژگی‌های مختلف آن استفاده کنند.

به گزارش تکراتو، در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان موسوم به  F8بود که فیسبوک در مورد ویژگی‌های جدید این پیام رسان از جمله تماس ویدیویی گروهی در واتساپ خبر داد. اما مسئولین این کمپانی اکنون اعلام نموده‌اند که کاربران می‌توانند از این قابلیت جدید در واتساپ استفاده کنند.

برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ

قابلیت تماس ویدیویی گروهی در واتساپ فعال شد. کاربران هر دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و به طور همزمان با ۴ کاربر دیگر در ارتباط باشند.

برقراری تماس ویدیویی گروهی در واتساپ

این ویژگی به صورتی طراحی شده که با ارتباطات ضعیف شبکه‌‌ی اینترنتی هم کار می‌کند. بنابراین برای استفاده از آن محدودیتی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که تماس ویدیویی گروهی در واتساپ نیز  مانند تمامی چت‌های آن از رمزگذاری دوسویه بهره می‌برد و این یعنی تمامی پیام‌ها، عکس‌ها، ویدئوها و فایل‌های صوتی رد و بدل شده توسط هیچ کسی غیر از فرستنده و گیرنده قابل دسترس نخواهد بود.

بنابراین به نظر می‌رسد جمعیت میلیاردی کاربران این پیام‌رسان از تماس‌های ویدیویی گروهی جدید نیز استقبال کنند.

.

منبع: ubergizmo

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر