;
coinex

تحریم کاربران ایرانی توسط وان سیگنال

وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد. این استارتاپ که برای ارسال پوش نوتیفیکشن در پلتفرم‌های مختلف استفاده می‌شود، دسترسی کاربران ایرانی را محدود کرده است.

به گزارش تکراتو، استارتاپ وان سیگنال کار خود را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرده است. این استارتاپ که در سن‌فرانسیسکوی آمریکا واقع است و سرویس پوش نوتیفیکیشن در انواع پلتفرم‌ها از قبیل موبایل، وب و ایمیل را ارائه می‌دهد، دسترسی کاربران ایرانی را به وب‌سایت خود محدود کرده است.

وان سیگنال کاربران ایرانی را تحریم کرد!

در صورت مراجعه به وب‌سایت وان‌سیگنال، با پیغام خطای Access Denied  روبه رو می‌شوید.

وان سیگنال

The owner of this website (onesignal.com) has banned the country or region your IP address is in (IR) from accessing this website

البته به نظر نمی‌رسد که عدم دسترسی کاربران ایرانی به وب سایت وان سیگنال ، به معنای قطع کامل دسترسی به سرویس پوش نوتیفیکیشن باشد. کاربران می‌توانند به سرویس پوش نوتیفیکیشن دسترسی داشته باشند و وان سیگنال هم اکنون تنها دسترسی به وب‌سایت را محدود کرده است.

ممکن است در ادامه دسترسی به سرویس‌های این کمپانی نیز برای  کاربران ایرانی امکان پذیر نباشد.

.

منبع: zoomit

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام

    برای دسترسی به وان سیگنال میتوانید از سرویسِ ایرانی یک سیگنال استفاده کنید.
    آدرس وب سایت: yeksignal

    پاسخ

    سلام ، ما هم از خدمات وان سیگنال بهره می بردیم . متاسفانه با تحریم وان سیگنال خیلی از خدمات ما محدود شده . دیگه توی این کشور سخته کار کردن.
    دوستانی که جایگزینی برای وان سیگنال سراغ دارند اطلاع رسانی کنند .

    پاسخ

    سلام
    ما از وقتی سرویس Parse تعطیل شد از سرویس پوشه (Pushe.co) استفاده می‌کنیم و راضی هستیم. توی کانال تلگرامشون هم یه خبر جدید گذاشتن برای مهاجرت کاربرهای ایرانی از وان سیگنال به پوشه:
    «با توجه به تحریم شدن کاربران ایرانی در سرویس وان‌سیگنال، پوشه همه تلاش خود برای حل مشکلات کاربران ایرانی را خواهد داشت. کاربرانی که از API key و Sender ID شخصی خود در وان‌سیگنال استفاده کرده‌اند و دسترسی به دیتابیس توکن‌های FCM دارند، می‌توانند با ارسال آن‌ها به پشتیبانی پوشه، از سرویس پوشه برای ارسال به کاربران قدیمی خود نیز استفاده کنند. (برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت از سرویس وان‌سیگنال به پوشه، بلاگ پوشه را در این هفته دنبال و مطالب تکمیلی را دریافت کنید.)»

    پاسخ

    سلام،
    ما از این سامانه برای استارت آپمون استفاده میکردیم اما نه تنها نمیتونید وارد شیم وقتی با آیپی غیر از ایران وارد میشیم نمیتونیم به کاربرانمون پیام ارسال کنیم!

    چند هزار کاربر ما از دسترس خارج شده اند! 🙁

    پاسخ