;
coinex

حمایت از استارتاپ ها باعث رشد چند برابری آنها می‌شود

حمایت از استارتاپ ها رشد چند برابری آنها را به همراه خواهد داشت. معاون علمی فناوری رئیس جمهور اعلام کرد که شرکت‌های خلاق و دارای ایده حمایت می‌شوند.

به گزارش تکراتو، سورنا ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرده که  حمایت از شرکت‌های استارتاپی و نوآور در دست پیگیری است. به گفته وی موضوعات مختلفی برای توسعه استارتاپ‌ها در حال بررسی است.

تلاش برای حمایت از استارتاپ ها

ستاری به حضور فعال و پررنگ شرکت‌های استارتاپی در نمایشگاه الکامپ 2018 اشاره کرد و گفت که در حوزه صندوق‌های سرمایه گذاری خطرپذیر و شرکت‌های پشتیبان سرمایه گذاری، شرکت‌های استارتاپی مورد حمایت قرار خواهند گرفت. ستاری همچنین به موضوع معافیت سربازی برای این کسب و کارها اشاره نمود.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور تاکید کرد که آنها برای شکل گیری محیط کسب و کار استارتاپ‌ها در تلاشند. وی ادامه داد که کسب و کارهای نوپا در سایه کسب و کارهای دانش بنیان در کشور، در حال فعالیت هستند و رشد می‌کنند.

استارتاپ‌ها رشد خوبی داشته‌اند

ستاری در مورد وضعیت فعلی استارتاپ‌ها در کشور سخن گفت و اعلام کرد که رشد چند برابری این کسب و کارها در این چند وقت اتفاق افتاده و از ابتدای سال جاری هم موضوع حمایت از شرکت‌های خلاق و دارای ایده‌های نو، در دستور کار قرار گرفته است.

وی از بخش‌های مختلف نمایشگاه الکامپ از جمله سالن استارتاپ‌ها و سالن تولید کنندگان گیم بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این کسب و کارها قرار گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: mehrnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر